Telefon biztosítás probléma?
Május végén leejtettem a Samsung telefon készülékemet, aminek sajnos betört a kijelzője. Másnap fel is hívtam a biztosítót (union) (top services) mert ugye volt rá kötve védelem. El is jöttek érte minden flottul ment, míg nem rá egy hétre kaptam egy hívást, hogy nem javítható, de tovább küldhetem bevizsgálásra mert van, hogy átvizsgálják az ügyet és megcsinálják mégis a készüléket.
Nos ez volt Június 7.-én. Ma 08.16-a van és az ég világon semmi hírt nem kaptam a készülékről. Hetente keresem őket emailben, telefonon és legutóbb is csak annyit mondtak, hogy még vizsgálják. Nos, több mint két hónap azt hiszem elég idő arra, hogy megvizsgálják. Sikerült sikeresen felidegesíteniük ezzel most már végleg. Úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy mit lehet tenni az ügyben? Kihez érdemes ezzel fordulni? Esetleg valaki már tapasztalt hasonlót?
Először tedd ki az Index fogyasztóvédelmi blogjára.
Azaz küld be.
homar.blog.hu
(tényleg ez a címe :D)
Ha ezután sem lesz semmi, akkor meg fogyasztóvédelem.
De ott nem biztos hogy sikerrel járnál, mert törvény nem ír elő határidőt ilyen esetekre sajnos.
Ezért kellene a homárt megpróbálni.
úgy tudod megjelentetni azon a blogon ha leírod részletesen az esetet a homarbox2014@gmail.com email címre.
"törvény nem ír elő határidőt"
De az ÁSZF valószínűleg igen, érdemes lenne elolvasni!
Mondom küld be homárra, ha megnézed ott egy csomó cikk megoldódik mert amelyik szolgáltatóról vagy bármiről szó van reagál hogy bocs ja, korrigáljuk a helyzetet.
A nyilvánosság ereje manapság erősebb mindennél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!