Lehet, hogy ezért nem működik a mobilnetem? Mit kell tennem?
Hali! 17 éves lány vagyok - sajnos az ilyesmikhez elég tudatlan. :D Ezért érdeklődnék először itt, és nem a szolgáltatónál...
Szóval, lett egy új telefonom, használtan vettük, viszont érintőképernyős hibái voltak, így beírta magától a PINkódomat egymás után háromszor, természetesen rosszul - így letiltották a simkártyámat. Fél nap múlva meglett a PUK-kódom, így a sim kártya megint működik. (Immár másik telóban.)
Semmi baj nincs vele, tudok telefonálni, meg minden, viszont ma tűnt fel (három nap után), hogy nem működik a mobilnetem. Konkrétan, olyan mintha nem is lenne... (és igen, be van kapcsolva az adathálózat, meg minden aminek ilyenkor be kell lennie kapcsolva :D ennyire nem durva nálam a helyzet.)
Szóval a kérdés: lehetséfges, hogy emiatt a PIN-kódos dolog miatt nem működik? Ha bemegyek hétfőn a szolgáltatóhoz, tudnak kezdeni vele valamit? Fizetnem kellhet? (A csomagom alapból magában hordozza a mobilnetet állítólag.)
"és igen, be van kapcsolva az adathálózat, meg minden aminek ilyenkor be kell lennie kapcsolva"
Csak engedélyezett adatforgalom és megfelelően beállítot apn kell a mobilnethez, a "mindent" hagyhatod.
Telekomos vagyok.
Most találtam egy olyat rajta, hogy: Mobilhálózat állapota: Megszakítva
Mindjárt próbálkozom ezek alapján a linkek alapján amit az utolsó küldött.. :)
Nekem is azt irja hogy mobilhalozat allapota:szetkapcsolva
Mar probalkoztam mindennel
lekertem a beallitasokat,
Beirtam magamna
De semmi,amiota frissitettem az uj androidra azota nincs mobilnetem
Hogy sikerült megcsinalnod?
Megcsinaltam
Mobile virtual network operator type: SPN
Ezt kellett kivalasztani nem spn volt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!