Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobil egyenleg hiba?

Mobil egyenleg hiba?

Figyelt kérdés

Ma csinálta ezt először a galaxy ace 3 telefonom. Az egyenleg lekérdezésekor (*102#) kiírja a meglévő XY összeget, de amikor hívni akarok valakit, akkor egy gép hang bemondja, hogy "egyenlege 0 Ft, kérjük töltse fel folyószámláját". Amit már próbáltam:

- újraindítottam a telefont

- kivettem a SIM kártyát, megtöröltem, visszaraktam

- más számokat is próbáltam hívni

A probléma még mindig fönn áll, mit tehetnék még?



2016. júl. 1. 23:24
 1/4 anonim ***** válasza:
Egy év a határidő, amíg egy 3000+ forintos feltöltést lehet használni. Ha egy évig nem töltöd fel, akkor alakul ki ez, hogy van még a számládon pénz, de az egy év már lejárt és nem lehet tovább használni, csak ha újra töltesz rá pénzt. Igaz, akkor nem mondja azt, hogy 0 az egyenleged.
2016. júl. 1. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ez nem telefon hiba. Kár erőlködnöd.
2016. júl. 1. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Lefelejtettem, hogy azért kár erőlködnöd mert ezt csak az ügyfélszolgálaton tudod tisztázni. Szóval nem a telefonod a hibás - ha valóban van egyenleged.
2016. júl. 1. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszokat!
2016. júl. 2. 08:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!