Doogee F5-ös mobilomnak mi baja? A többi lentebb.
Sziasztok!
Van egy néhány hónapos Doogee F5-ös telefonom, ami kártya független. Remekül működött az elmúlt időben. A mai napon szolgáltatót váltottam, a Telenorhoz kerültem át.
A kártya készülékbe helyézést követően itthon érzékeltem, hogy a net beállításoknál Pannon NET, (APN: GPRS, APN tipus: default,supl) van beállítva. Ekkor a Telenor honlapján lévő beállításokat beírtam a készülékembe (Telenor Online és APN: online APN tipus: default).
Ezután működött remekül a 4G de néhány perc múlva kaptam a hiba jelentést, hogy: "com.google.process.gapps alkalmazás leállt"
Abszolult nem értek a dologhoz. De feltételezem, hogy ezen beállíátsok nem számítanak a szoftverbe való piszkáláshoz.
Viszaállítottam az eredeti szövegeket, de úgy meg feszt kapcsolat hiány van és néha pár percig 3G.
Kérdés:
- ha valóban gondot okoztak a beállításaim, a visszaállítással megelőzöm a bajt, vagy már tök mindegy, nyugodtan maradhatok a 4G-t adó online szavas beállításokon?
- jobb ha a GPRS-es beállításon hagyom és a szolgálatóthoz bemegyek személyesen, hogy mi lehet a gond?
Egyéb tanácsok?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!