Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Doogee F5-ös mobilomnak mi...

Doogee F5-ös mobilomnak mi baja? A többi lentebb.

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Van egy néhány hónapos Doogee F5-ös telefonom, ami kártya független. Remekül működött az elmúlt időben. A mai napon szolgáltatót váltottam, a Telenorhoz kerültem át.

A kártya készülékbe helyézést követően itthon érzékeltem, hogy a net beállításoknál Pannon NET, (APN: GPRS, APN tipus: default,supl) van beállítva. Ekkor a Telenor honlapján lévő beállításokat beírtam a készülékembe (Telenor Online és APN: online APN tipus: default).

Ezután működött remekül a 4G de néhány perc múlva kaptam a hiba jelentést, hogy: "com.google.process.gapps alkalmazás leállt"


Abszolult nem értek a dologhoz. De feltételezem, hogy ezen beállíátsok nem számítanak a szoftverbe való piszkáláshoz.


Viszaállítottam az eredeti szövegeket, de úgy meg feszt kapcsolat hiány van és néha pár percig 3G.


Kérdés:

- ha valóban gondot okoztak a beállításaim, a visszaállítással megelőzöm a bajt, vagy már tök mindegy, nyugodtan maradhatok a 4G-t adó online szavas beállításokon?

- jobb ha a GPRS-es beállításon hagyom és a szolgálatóthoz bemegyek személyesen, hogy mi lehet a gond?


Egyéb tanácsok?



2016. jún. 17. 22:26
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!