Hova tűnhetett az adatforgalmam?
Telenoros vagyok. Pár napja vettem 3 GB adatforgalmat, összesen nagyjából félórát lehetett bekapcsolva és akkor sem csináltam semmi különöset, ma mégis azt írja, hogy 0 KB-om van.
Az ügyfélszolgálatos srác azt mondta, hogy számlazáráskor lenullázódik, de nekem kártyás csomagom van. Kártyásoknál is van számlazárás?
Alapvetően nem azt mérik hogy te milyen "hasznos" dolgokat teszel-veszel, hanem azt amennyi adat átment.
ha a készüléked (vagy egy rajta futó alkalmazás) netán úgy döntene hogy most aztán forgalmazni fog, az is beleszámít.
Az a te felelősséget akár tudsz erről, akár nem.
Kedves Utóbbi Válaszoló!
Azóta megoldódott, nem az én hibám volt a dolog, mármint tényleg nem használtam el ennyi adatforgalmat (ki van kapcsolva minden frissítés, stb.), hanem lenullázták. Csak hogy erről a számlazárásról senki nem szólt soha semmit, azt sem tudtam, hogy van ilyen. Főleg hogy számlaszerűséget sem kaptam tőlük soha.
Na mindegy, tanultam az esetből és köszönöm a válaszokat. :)
Hát igen, elég szemét dolog. Ma megint beszélgettem egy ügyfélszolgálatossal (az irodában azt javasolták, hogy nyújtsak be panaszt, és talán jóváírják a fel nem használt adatforgalom összegét, de nem reménykedem) és azt mondta, rengeteg hívás érkezik emiatt, mert egyszerűen nem tájékoztatják róla az embereket. Na meg az lenne a logikus, hogy az egyszeri adatforgalmat addig használod, amíg el nem fogy.
Nem említették, hogy változni fog az időpont, úgyhogy köszi az infót, hasznos volt! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!