Telekomnál kérnek mobilelőleget és ha igen mennyit és miért?
Olyan problémám lenne, hogy a napokban a barátnőmmel rendeltünk egy telefont. Kinéztük magunknak a készüléket,kiválasztottuk a megfelelő tarifát. A Telekom oldalán rendeltük a készüléket. Mikor a kosárba raktuk a telefont és már a tarifa is kilett választva akkor ott az oldalon írta a havi fizetendőt és a készülék kiszállításakor fizetendő összeget. Eddig minden zorall volt, aztán mikor megrendeltük a phone-t akkor írta ki az oldal, hogy aki új előfizető,annak előleget kell fizetnie, ami min. : 40 ezer Ft. De a mi telefonunknál az előleg 130 ezer Ft-ot írt, ám direkt kamatmentes részletre rendeltük. A fizetendő,amit a kosár tartalmánál írt eleinte 6500 Ft volt. Akkor most kell előleget fizetnünk,vagy sem ?
Válaszotokat köszi ! :)
1430
Felhívod, megmondják.
Itt mi nem árulunk telefont, előleget se kérünk.
1-es. Ez a gyakori kérdések, ahol válaszokat adunk. Arra, amit tudunk. Amit meg nem, arra nem válaszolunk. Nem nagy matek...
Mobilelőleget minden esetben kér a szolgáltató, ha új előfizetésről van szó. Ez egy fajta biztosítás számukra, hogy fizető képes vagy. A mobilelőleg teljes egészében levonódik a számlából, azaz amíg tart nem kell fizetni havidíjat.
Fontos azonban, hogy a készülék részletfizetésére nem terjed ki a mobilelőleg!
"Mobilelőleget minden esetben kér a szolgáltató, ha új előfizetésről van szó."
Nem minden esetben, illetve a mértéke eltérő.
Pontos információért továbbra is keresse a szolgáltató ügyfélszolgálatát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!