Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung Galaxy J550F telefonná...

Samsung Galaxy J550F telefonnál, hogyan tudom beállítani, hogy kommunikáljon a play áruház az regisztrációmmal?

Figyelt kérdés

Három napja (máj. 12), amikor wi-fi-ről neteztem és frissítettem a play áruházat, közben elment a net (UPC), majd amikor mobilnetről akartam folytatni, akkor kérte, hogy jelentkezzek be, így is tettem, de közel húsz perc gurgulázás után az írta ki, hogy: nem tud kapcsolódni a szerverekre és próbáljam újra később, meg is tettem negyed órával később ugyanez.

Ekkor jött a google, ahol megpróbáltam mindent () de nem hozott sikert egyik sem. Majd egy ismerősöm ajánlott egy app-ot (root explorer), de azzal az a baj, hogy csak play áruházas.

Valahol azt írták, hogy ha visszaállítom a gyári beállításokat, akkor jó lesz, nem lett jó... Sőt még az eddig használt, galaxy apps-ról le nem szedhető appokat sem tudom használni. Van valami ötletetek, vagy vigyem szervizbe, de ha lehet, akkor azt inkább kihagynám. A hozzáértő válaszokat előre is köszönöm!



2016. máj. 15. 18:49
 1/1 A kérdező kommentje:
Bocsánat, elírtam a készülékemet; Galaxy J500F, nem J550F
2016. máj. 15. 18:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!