Mit lehet tenni?
Másfél éve vettem egy telefont ,G smart t4-est a media marktban. Ez idő alatt hétszer vittem be javítani ,abból öt ugyan az a hiba volt. Nem cserélték ki ,már a fogyasztó védelmet is felhoztam de semmi reakció csak mindig az volt a válasz hogy ők csak ügyintèzők.Nem vagyok sajnos erélyes. Az utolsó javításnál vissza kaptam az árát de csak ajándèkkártyán ,így csak levásárolni tudtam. Vettem egy másik telefont kicsit ráfizettem még hogy most jobb telefonom legyen. Ahogy hazavittem mindjárt vihettem is vissza mert nem tudtam tölteni. Ki is cserélték. Még egy hónapos sem volt és megint töltési meg lefagyási hibával visszavihettem. Több mint három hét után vagyis ma vissza kaptam ,hurrá . Mondom azért kiprobálom ,ahogy bedugtam az üzlet előtt hogy töltsem ,ugyan úgy ki is írta hogy hiba . Ez kész röhej .... a szervízes papírra rá vanírva hogy tesztelték és hibátlan, ez akkor hogy lehet? Tudom ,úgy hogy hozzá se nyultak. Mit lehet ilyenkor tenni? Most megint vissza küldték mert probálták másik töltövel is de semmi. Megint három hét vagy több :/
Van valakinek valami ötlete hogy mit tehetek, sajnos nem értek ezekhez a dolgokhoz. Azt mondták nekem hogy már az előzö telonál is ki kellett volna hogy cseréljék a harmadik javítás után,meg hogy a pénzt is vissza kellett volna hogy adják. Ezeket nem tudtam :/
Ha valakinek van tanácsa azt szivesen fogadnám. Előre is köszönöm
" fogyasztó védelmet is felhoztam "
ne csak felhozd, hanem lépj is az ügyben
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!