Paci11 kérdése:
Pénzvisszatérítés esetleg más megoldás?
Figyelt kérdés
Telefonom kijelzője elromlott, 2 éves, vissza lett küldve garanciával. Mivel csak szoftverre volt már csak garanciális, így nem kis összeget kifizettem a javíttatására. Azóta, ahogy megkaptam, küldhettük is vissza, mert nem jól rakták össze+akkor a szoftvert is megcsinálták garanciába.(nyelvet) Miután a második alkalommal is megkaptam, észrevettem, hogy most a kijelzőjével van gond. Nem érzékel néhol, időnként elkezd ugrálni, kezelhetetlen stb..Azt mondták küldjük el megint. Na igen, az ide oda küldözgetés sem olcsó, és persze minket terhel. Ezért elgondolkoztam, hogy jobban jártam volna lehet, ha ennyi pénzért nem csináltatom meg. Mit csinálhatnék ilyen esetben? Pénzvisszatérítés esetleg? Mit tegyek?2016. márc. 9. 17:35
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!