Vitamaxos feltöltőkártyás vodafone-os telefonomon hogyan tudom beállítani a mobilnetet? (lent kiegészítés)
Nem rég vettem rendeltem netet a vodafone-tól (Heti egyszeri 100Mb), küldték az SMS-st is, hogy aktiválták. Na most nekem ettől függetlenül továbbra sem működik. Az a lényeg, hogy ezelőtt ezen a kártyán még sosem használtam mobilnetet.
A telefonom: Concorde Smartphone 5005
Próbáltam a vodafone távbeállítással segítséget kérni, de ehhez a típusú telefonhoz nem tudtak segítséget nyújtani.
A telefont azóta ki- és bekapcsoltam, de így se működik.
Így próbálom bekapcsolni a netet: (Ha valami hibás van benne, vagy kihagytam valami lépést akkor szóljatok)
- Az adathasználat részlegen a beállításoknál rámegyek a VODAFONE HU fülre, majd bekapcsolom a mobiladatokat.
-Ezután visszamegyek, majd egy ehhez kapcsolódó részlegen belelépek a mobilhálózatok fülbe.
-Itt az adatkapcsolatnál be van állítva: vodafone HU
-Szintúgy ebben a fülben még rámegyek a Hozzáférési pontok nevei-re
-Ebben a Vodafone HU van bepipálva, majd megérintem, és felhozza az ehhez kapcsolódó beállításokat, amik a következők:
• Név: Vodafone HU
• APN: vitamax.internet.vodafone.net
• APN típusa: default
• Proxy,Port,Felhasználónév,Jelszó,Szerver,MMSC,MMS proxy, MMS port: Nincs megadva
• MCC: 216
• MNC: 70
• Azonosítás típusa: Nincs
• Hozzáférési pont (APN) protokollja: IPv4
• Hozzáférési pont nevének (APN) barangolási protokollja: IPv4
• APN be-/kikapcsolása: APN engedélyezve
• Tulajdonos: nem meghatározott
Ha van valakinek valami ötlete, azt nagyon megköszönném! :)
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!