Telenor előfizetésnél, hogyan tudom lekérdezni az egyenlegem?
Vagy:
"...MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton díjmentesen: Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon találhatod aktuális egyenleged és az érvényességi időt.
MyMenu-ben (*111#) díjmentesen: A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
172-es számon: hívd fel a 172-es számot, és SMS-ben elküldjük az aktuális egyenlegedet és az érvényességi időt. A szolgáltatás díja: 99 Ft.
Egyenleglekérdezés külföldről:
Külföldről az egyenleginformációdat a +36 20 9400 600-as telefonszám felhívásával tudod lekérni. A hívásért minden esetben az adott országból Magyarországra irányuló hívásdíjat kell fizetned..."
Csak azt nem értem hogy ezt a 10 másodperces műveletet miért nem tudjátok elvégezni:
1220-as számon, díjmentesen
Hívd a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatot és automatikusan megkapod díjmentes SMS-ben az elérhető egyenlegedet a hozzátartozó érvényességi idővel; továbbá, ha kiválasztod az 5-ös menüponton belül az első lehetőséget (5/1), akkor ezt az egyenleget automatán keresztül be is mondjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!