Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudok alkalmazásokat...

Miért nem tudok alkalmazásokat vásárolni? (Windows Phone 8.1)

Figyelt kérdés
Rányomok az Áruházban a vásárlásra, kiválasztom fizetöeszközként a Telekomot, mert kártyáról szeretném megvásárolni, de csak annyit ír ki hogy "Most nem sikerült csatlakozni az Áruházhoz. Próbálkozzon újra kicsit késöbb." Valaki tudja a megoldást? A jó válaszokért megy a zöld kéz természetesen! :) Köszönöm elöre is!

2016. febr. 28. 16:36
 1/1 anonim válasza:
Nekem is hasonló probléma volt, aztán nagy nehezen, de én a következőt tudtam kideríteni, ha bár lehet hogy van rá jobb magyarázat is: Ha minden igaz, akkor kártyás mobilról nem lehet fizetni az áruházban, csak akkor tudnál ha a számlás előfizető lennél, és arról használnád a mobilneted is. Így ebben az esetben csak a bankkártyás fizetés jöhet szóba. Egyébként te milyen internetszolgáltatónál vagy? Telekomos wifiről internetezel? Mert ha igen, akkor elképzelhető, hogy a fizetőeszköznél ezt érzékeli "Magyar Telekom"-nak. Ezért sem működik. De javítsatok ki, ha esetleg tévednék.
2016. márc. 17. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!