Elfogadják a reklamációt? Megmaradt a garancia?
Figyelt kérdés
Fél éve vásároltam egy Lenovo A6000 típusú készüléket. A mai napig nem volt vele semmi baj. Ma azonban kiírta, hogy új rendszerfrissítés elérhető. Már máskor is csináltam ilyet, ráklikkeltem. A frissítés sikerült is, viszont az újraindításnál a telefonnak nem sikerült felfutnia. (A teló fel volt töltve.) Csak a márkanevet írta ki, majd nem ment tovább. Ma tervezem bevinni reklamációra. Megpróbálkoztam egy hard resettel, de az eredmény ugyanaz volt. Szerintetek mit kéne írnom indoknak? A telefon a frissítés után nem indul? Ugye nem veszett el a garancia a hard resetelés után? Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!2016. febr. 23. 16:46
1/3 anonim válasza:
Ha hivatalos frissítés volt akkor biztos érvényes maradt a garancia. Hard resetet az ügyfél szolgálat is szokott javasolni, ilyen esetben. Tavaly nekem bejott, Hard reset megoldotta a problémám.
2/3 anonim válasza:
Bőven elég annyit írni, hogy rendszerfrissítés után nem indul. Azt ők úgyse látják, hogy hard resetelted, meg valszeg sok ilyennel találkoztak is már, csak tesznek rá egy full szoftvert, és kész.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a gyors és intelligens válaszokat. A telefont visszavittem a szaküzletbe, az eladók pedig nagyon készségesek voltak, mindent kitöltöttek helyettem. Most már csak várok! :(
2016. febr. 25. 09:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!