Miért nem működik nálam a Telenor mobilfizetési szolgáltatás?
Valamit venni szeretnék mobilfizetéssel Google Playen, de olyan hibaüzeneteket kapok állandóan, mint:
-A mobilfizetés szolgáltatás nem áll rendelkezésre. Kérjük, próbálja
Kérjük, próbálja újra később, vagy vegye fel a kapcsolatot a
mobilszolgáltatóval!
-A szolgáltató elutasította a vásárlást.
Mitől lehet ez és hogyan lehetne megoldani a Telenor segítsége nélkül először? Android 4.4.2 KitKat, Telenor, Play 6.0.5. Ha valaki tud segíteni, az légyszíves szánjon rám egy pár percet, mert fontos lenne! Előre is köszönöm!
Sajnos még nem működik ez a szolgáltatás nagy általánosságban...
Nem telenor a hibás.
Asszem három cég fogadja a mobilfizetést,de nem emlékszem melyik...
Sajnos várni kell.
A kijelzőn ott virít, hogy mennyit fordíthatsz vásárlásra, de csak a mobillottót, a matricát, és a parkolást tudod fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!