Miért nem működik nálam a Telenor mobilfizetési szolgáltatás?
Valamit venni szeretnék mobilfizetéssel Google Playen, de olyan hibaüzeneteket kapok állandóan, mint:
-A mobilfizetés szolgáltatás nem áll rendelkezésre. Kérjük, próbálja
Kérjük, próbálja újra később, vagy vegye fel a kapcsolatot a
mobilszolgáltatóval!
-A szolgáltató elutasította a vásárlást.
Mitől lehet ez és hogyan lehetne megoldani a Telenor segítsége nélkül először? Android 4.4.2 KitKat, Telenor, Play 6.0.5. Ha valaki tud segíteni, az légyszíves szánjon rám egy pár percet, mert fontos lenne! Előre is köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos még nem működik ez a szolgáltatás nagy általánosságban...
Nem telenor a hibás.
Asszem három cég fogadja a mobilfizetést,de nem emlékszem melyik...
Sajnos várni kell.
A kijelzőn ott virít, hogy mennyit fordíthatsz vásárlásra, de csak a mobillottót, a matricát, és a parkolást tudod fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!