Miért nem tölt a telefonom aksia?
Köszönöm!
De azért érdekelne hogy miért csinálta ezt!
Minden papírt tarts meg. Van papírod arról, mikor vették be a szervizbe? Na akkor abba nagyon kapaszkodj, ne add ki a kezedből. Szépen említsd meg nekik a fogyasztóvédelmet. Attól szoktak félni. Gyári hbás, tehát már vásárláskor hibás terméket KÖTELES az eladó cserélni egy tökéletesre. Ennyire új teló nem javítandó, hanem cserélendő! Ha nem tudnak ugyanolyan telefont adni, akkor pedig a pénzed az utolsó fillérig visszajár! Ne fogadd el a szervizes javítást. Jelentsd be, hogy nem kérsz javítást, cserét kérsz, ez jár. Írj nekik emailt (nagyon tedd el), amiben ezeket leírod, és menj be személyesen is. Ha kötik az ebet a karóhoz, írj a vásárlók könyvébe.
Hol vetted, nagyker? Mivel vették fel a szervizbe?
Fogyasztóvédelmi törvény kötelezi őket a cserére, nyugodtan mondjad, ha látják, hogy tisztában vagy a jogaiddal, akkor észhez kaphatnak.
Akkor nem vitted 3 napon belül vissza. Mondjuk jó lett volna, műszaki cikket 3 napon belül érdemes kipróbálni.
Ha gyári hibás, neked az a jó, hisz akkor cserélik. ha azzal jön vissza a szervizből, az neked jó. Az a rossz, ha rád akarják majd varrni, hogy te rontottad el (de ha a töltést nem veszi fel a teló, akkor nehéz rádkenni). Ha mégis téged hibáztatnak és pénzért akarják majd javítani, akkor ne hagyd magad, független szervizbe menj vele és ha végképp nem engednek, akkor vásárlók könyve, fogyvéd, és lehet írni a Sony-nak is külföldre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!