Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a szolgáltató nem korrekt...

Ha a szolgáltató nem korrekt velünk mit tegyünk?

Figyelt kérdés

Évek óta problémánk van TV, telefon, internet szolgáltatással. Mióta dobozunk (a TV-hez) is van az óta még több a hiba. Párhónappal ezelőtt megörültem, hogy néhány nap után végre van vonal. Elmondtam, hogy rossz a telefon, recseg, süket vagy megszakad. Megkérdezték:

- Miért most hívom őket, miért nem akkor mikor rossz volt?

- Mert akkor nem tudtam hívni. - válaszoltam.

- De hát akkor kell őket hívni mikor rossz a telefon.

- Igen, de akkor rossz volt a telefon, és mobilom sincs. - Ez gondolom furcsa volt nekik.

- Úgy mondta, hogy a tv-vel is gond van?

- Igen

- És mit tudunk nézni?

Itt elmondtam, hogy van kis mozgó mozaik, nagy mozgó mozaik, csíkban mozaik, szellemképes mozaik, kék tv és időnként hangya háború. A tv-hez van egy doboz is, aminek a távirányítójával, ha a hangot állítom, akkor a csatorna megy el. Jó lenne, ha ezt is kicserélnék. Mint, hogy mobilom nem volt abban állapodtunk meg, hogy a vonalas telefonon hívnak. Vártam hónapokat.

Január közepétől tovább romlott a szolgáltatás. A férjem hívta őket, megadta a mobil számát, ígérték, hogy majd hívják, de egy hét múlva sem történt semmi. Sajnos nem mindig jutott eszünkbe, hogy írjuk a hibákat, de egy biztos, Február 2. este fele nem volt semmi. Február 3. otthon voltam betegen és felírtam:

10:30 elment a tv, telefon és internet egészen este 18:00, éjszaka 12 után újra elment. Február 8. a gyerek is beteg lett így ő írta ezeket. Teljesen 13:30-kor ment el és még éjszaka sem volt semmi. Február 9. reggel 8-kor hívtak, de megszakadt, egész nap „meseszolgáltatást” közvetítettek: „hol volt, hol nem volt, de leginkább nem volt”. Február 10. szerdán már minden volt, de hogy ne gondolják, hogy minden rendben van ezt itt mind elmondtam. Végre meg tudtam azért nem hívtak minket vissza hónapokkal, ezelőtt mert hibás készülék számát adtam meg. Kérdem én az én hibám, hogy azért a díjért, amit beszednek, tőlem ilyen szolgáltatást adnak? Ami mindennek a teteje még felelősségre is vonnak érte. Ezek után meg adtam a férjem telefon számát, küldtek neki sms-t, hogy 16:00-ra kijönnek. Miután nem jöttek a következő beszélgetés zajlott le:

- Érdeklődni szeretnék miért nem jöttek még, fognak e még jönni?

- Valami probléma volt?

- Igen, tv-vel, telefonnal és internettel is

- De most jó?

- Igen most jó

- Akkor biztos azért nem jöttek, mert most jó! Ha most jó, akkor miért most hív?!

- Mert most jó a telefonom és most tudom hívni.

- Miért nem akkor hív mikor rossz?!

- Mert akkor nem tudom hívni önöket, ugyanis nincs mobilom.(Ez ismerős nem?)

Majd így folytatja:

- Akkor menjen át a szomszédba és kérje meg őket, hogy telefonálhasson!

- Jobbról, ballról, szemből erdő van. Akkor megmondaná, hogy kitől kérjek segítséget?!

- Hát akkor senkitől!

- Én is így gondoltam…

Ingerülten válaszoltam ezek után, hogy most már ne szórakozzanak velem, mert most már jó a házi telefon és még sem értek el. Erre megszakadt a vonal…

Ezek után mit tanácsos tenni ?



2016. febr. 10. 22:49
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!