IPhone 5s visszaállítása során iTunes -1 hibakód és megáll. Mit tegyek?
A hardveres problémák ellenőrzése
Hibaszámok: 1, 3, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 53, 56, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 vagy 1669.
Ilyen esetben hibás a készülék vagy a számítógép egyik hardverkomponense, ami megakadályozza a frissítés vagy a visszaállítás végrehajtását.
Ellenőrizze, hogy a biztonsági szoftver és a beállítások nem akadályozzák-e meg, hogy a készülék kommunikálni tudjon az Apple frissítési kiszolgálóival.
Ezután hajtsa végre az iOS-készülék visszaállítását még kétszer. Olyan kábelhez, számítógéphez és hálózathoz csatlakoztassa a készüléket, amelyről biztosan tudja, hogy megfelelően működik.
Arról is győződjön meg, hogy a biztonsági szoftver és a beállítások engedélyezik a készülék és a frissítési kiszolgálók közötti kommunikációt.
Ha a frissítés vagy a visszaállítás során továbbra is megjelenik a hibaüzenet, forduljon az Apple-támogatáshoz.
Ha a hibaüzenet ismét megjelent, ellenőrizze, hogy nem avult-e el, illetve nem módosult-e valamelyik szoftver.
Ezt mondja a hivatalos dokumentáció. Ez persze sokat nem segít (általában), de kiindulásnak szerintem megteszi.
Sejtettem, de hátha..
Látatlanban többet sajnos nem tudok mondani. Nálam is voltak a korábbi 5-ösömön "misztikus" visszaállítási hibák, de ott két dolog derült ki:
1. valószínűleg elsőre hibásan töltötte le a szoftvert, és azért nem tudta felrakni (egy nappal később egy másik, bétát simán telepített...)
2. a telefonnal amúgy is voltak problémák (ennek kiderítése még folyamatban)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!