Mit tehetek az ellen, ha a Telenor az általa nekem küldött SMS reklámajánlatokat nekem számlázza ki? Nem is reagálok ezekre, ezért tartom disznóságnak.
Figyelt kérdés
Pontosan tudom, miről írok, ezért nem tévedésről van szó. A Smart tarifa-3 6290.-Ft-os díjában sajnos nincs SMS, ezért szinte soha nem küldök ilyet, mert külön fizetendő. Egész évben 20 db-ot tartok nyilván. Most az utolsó számlában 12 db elküldött SMS-t számláznak, amiből 4 db a valóság, a többi mind kamu. Erre úgy jöttem rá, hogy több reklám SMS van is a beérkezettek között a számlázási időszakban.Ez úgy működik, hogy egy Telenoros számról (ami egy szép kerek szám) 10.00-kor kapok egy üzenetet, hogy Itt-és itt telefon akció van, és rohanjak vásárolni.Majd a telefonomon 10.10-kor megjelenik egy elküldött üzenet minden szöveg nélkül, csak egy érdekes ábra látható a kijelzőn, de nem ugyanarra a számra, hanem pl.kettővel nagyobb számra. Nem a 400.-Ft nagyságáról van szó, hanem a tudatos csalásról.2015. nov. 23. 13:02
1/6 anonim válasza:
Nekem vajon miért nem jön ilyen reklám sms a telómra, pedig Telenoros vagyok?
Nézd meg az üzeneteid küldésénél a beállításokat.
2/6 anonim válasza:
És sem kaptam még soha ilyen reklám üzit, fogalmam sincs mi lehet ez és miért válaszol rá automatikusan a telefonod.
3/6 anonim válasza:
"Mit tehetek az ellen..."
Pl. hívd fel a Telenor ügyfélszolgálatát és jelezd nekik. Nem is biztos, hogy tudnak róla - de ha mégis, akkor pedig meg tudják mondani, mit tehetsz ellene.
Pl. a múltkor a fiamnak a számlájáról levonogattak 130 ft-okat, de nem itt kérdeztem meg, mit tehetnék, mivel itt úgysem oldódik mneg a dolog, hanem bementem és lerendeztem az OTP-vel :-)
4/6 anonim válasza:
Nekem a Telenor még sosem küldött reklám sms-t. Valszeg neked sem. Vagy átverés az egész, vagy ilyen vírus van a telódon.
5/6 A kérdező kommentje:
Írtam egy korrekt hangú számlareklamációt a megfelelő e-mail címre, és kértem, mondják meg, mikor és milyen számokra küldtem SMS-t a szóban forgó számlázási időszakra!Kíváncsi vagyok a válaszra!
Köszi a hozzászólásokat Mindenkinek!
2015. nov. 23. 18:41
6/6 anonim válasza:
3-as vagyok: nem értelek, miért nem hívtad fel az ügyfélszolgálatot? A saját ügyfélszolgálat hívása Telenoros számról INGYENES. már rég tudnád a választ, mert utánanéztek volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!