Az Android Mobil Market szlovák cégtől vásárolt-e már vki okostelefont? Mi a vélemény róla? Mennyire megbízható?
Sziasztok
2015 november végén vásároltam egy mobiltelefont (doogee dg700 Titan2) és egy okosórát (DZ09) az androidmobilmarket.com -tól. A mobiltelefont gyorsan megkaptam 3 nap alatt,de az okosorám nem volt raktáron már,és rendelni kellett. Mivel nagyon kommunikativok voltak,ezt közölték velem és beleegyeztem. Karacsony elött sikeresen meg is kaptam a csomagom. Ajándékot is kaptam a várakozásért. Elégedett vagyok, a gyerekeimnek vásároltam karácsonyra. Ajánlom a kedvességük és az ügyfélcentrikusságuk miatt Őket! És persze a nagyon jó árak miatt,olcsók!
Soha többé tőlük nem rendelnék. TI SE TEGYÉTEK. Hosszú lesz de tanulságos... November 30-án rendeltem tőlük egy telefont, ami mellett ott volt, hogy "készleten". Mondom milyen jó karácsonyi ajándék lesz belőle. Hiszen a szállítás 5-15 munkanap. Pont belefér. Elutaltam a pénzt előre, mert ennél a cégnél csak így lehet rendelni. Nem is volt gyanus. Rendben találtam az adatait, megvolt adva minden cégadat. A gyanus akkor lett amikor december 14- én kaptam egy e-mailt hogy a telefont most rendelték meg Kínából. Egyből írtam nekik hogy ezt most hogy képzelik. Készleten volt a termék, ráadásul már a rendelést követő 2. héten kell megrendelni a telefont? De megnyugtattak, hogy csak az emailt küldték ki késve és hogy ja a telefon nem volt készleten. Nekik nincs készletük.
Itt kezdtem gyanakodni. Mondom ok,de mikor jön meg a telefon? Azon a héten vagy jövő hét elején. Hát nem jött meg, itt telt le a 15 munkanap, amit ígértek a honlapon. Megint ment az email. Hogy akkor mégis mi van, hol a telefon? Ha feladták akkor kell legyen róla valami feladójegyzék, vagy ragszám? Oh hát nem tudtam hogy karácsonykor a vám hosszabb idő? (még ők oktattak ki) várjak csak nyugodtan, mert még ők sem kapták meg a telefont, de majd adnak a telefonhoz százforintos fóliát meg ezer forintos SD kártyát.
Juhééé a 60 ezer forintból amit utaltam nekik jut arra is bőven. Klafa ajándék. Írtam nekik hogy nem vagyok elájulva a kommunikációjuktól. Ha nem jött meg időben a telefon. Ami elvileg készleten volt náluk, nem pedig Kínában a beszállítónál. Akkor miért nem hívtak fel, vagy írtak efy emailt, hogy ne haragudjak de a telefon csak jövőre jön meg és még fogalmuk sincs merre jár. Ezért visszaadják a pénzem... Ez lett volna korrekt, nem? Erre hazudoznak, igérgetnek és kioktatnak.
Január 6-ánál jártunk amikor írták nekem hogy jövő héten jön a telefon.
Ezt viszont olvasnotok kell mert ez nyitotta ki a zsebemben a bicskát, ezt ők írták.
"Természetesen egy példa, ha pizzát rendel házhoz és azt mondják 30 perc mire megkapja, és közben eltelt 1 óra és megérkezik, nem feltétlen a rendelést felvevő vagy a pék hibájából adódik a csúszás (akár a forgalom, vagy a pizzafutár balesetet szenvedett, stb.), de persze ez nem mindennapos. Ezek mind olyan tényezők, mely pontosan nem behatárolhatóak vagy előre megjósolhatóak.
Ahogy az oldalon is fel van tüntetve 5-15 munkanap a szállítás, mely az év 98%-ában igaz is.
A karácsonyi Ünnepek, leállás ezek + idő kiesések, gondolom Ön sem dolgozik olyankor, hanem a szeretett családjával tölti az Ünnepeket."
Hogy jön ide a pizzafutár vagy hogy én hogy töltöm a karácsonyt. Álljon már meg a menet, hol vagyunk? A piacon? Egy vevővel így nem beszélünk. Nem vagyunk se haverok, és én sem vagyok retardált. Weboldal tulajdonosként nálunk nincs karácsonyi leállás nálunk. És a vámoltatással is tisztában vagyok. Pont ezért érthetetlen számomra, hogy a november 30-ai rendelésemet nem kaptam meg még januárban sem. A vámeljárás 1-2 nap (persze csak akkor ha minden tisztán ment) és időben elküldik a vámosoknak a megfelelő igazolásokat.
Szóval mint szakmabeli ez a hozzáállás minősíthetetlen. Ma január 21. van se telefon se pénz. Már az utolsó emailemre sem reagáltak. És a telefont sem veszik fel. Nekem 60 000 Ft-om bánta. Ti ne járjatok így.
Sziasztok!
Soha többé nem rendelnék tőlük TI SE TEGYÉTEK. Hosszú lesz de tanulságos... November 30-án rendeltem az Androidmobilmarket.com- ról egy Doggee Homtom ezüst telefont, ami mellett ott volt, hogy "készleten". Mondom milyen jó karácsonyi ajándék lesz belőle. Hiszen a szállítás 5-15 munkanap. Pont belefér. Elutaltam a pénzt előre, mert ennél a cégnél csak így lehet rendelni. Nem is volt gyanus. Rendben találtam az adatait, megvolt adva minden cégadat. Cím, adószám, magyar telefonszám. A gyanus akkor lett amikor december 14-én kaptam egy e-mailt hogy a telefont most rendelték meg Kínából. Egyből írtam nekik hogy ezt most hogy képzelik. Készleten volt a termék, ráadásul már a rendelést követő 2. héten kell megrendelni a telefont? De megnyugtattak, hogy csak az emailt küldték ki késve és hogy ja a telefon nem is volt készleten. Nekik nincs készletük.
Itt kezdtem gyanakodni. Mondom ok,de mikor jön meg a telefon? Azt válaszolták, hogy azon a héten vagy jövő hét elején. Hát nem jött meg, itt telt le a 15 munkanap, amit ígértek a honlapon.
Megint ment az email. Hogy akkor mégis mi van, hol a telefon? Ha feladták akkor kell legyen róla valami feladójegyzék, vagy ragszám?
Oh hát nem tudtam hogy karácsonykor a vám hosszabb idő? (még ők oktattak ki) várjak csak nyugodtan, mert még ők sem kapták meg a telefont, de majd adnak a telefonhoz százforintos fóliát meg ezer forintos SD kártyát.
Juhééé a 60 ezer forintból amit utaltam nekik jut arra is bőven. Klafa ajándék. Írtam nekik hogy nem vagyok elájulva a kommunikációjuktól. Ha nem jött meg időben a telefon. Ami elvileg készleten volt náluk, nem pedig Kínában a beszállítónál. Akkor miért nem hívtak fel, vagy írtak efy emailt, hogy ne haragudjak de a telefon csak jövőre jön meg és még fogalmuk sincs merre jár. Ezért visszaadják a pénzem... Ez lett volna korrekt, nem? Erre hazudoznak, igérgetnek és kioktatnak. Én is rendelek sokszor Kínából, pontosan tudom hogy a sima ajánlott levélként feladott küldemények milyen lassan érnek ide,főleg karácsonykor. De soha nem lenne pofám megígérni hogy itt lesz 3! héten belül, ha tudom, hogy nem így lesz. Vagy kivárni ameddig a vevőimnek elfogy a türelmünk.
Január 6-ánál jártunk amikor írták nekem hogy jövő héten jön a telefon. Január 11-15 között. Mondanom sem kell, nem jött meg.
Ezt viszont olvasnotok kell mert ez nyitotta ki a zsebemben a bicskát, ezt ők írták.
"Természetesen egy példa, ha pizzát rendel házhoz és azt mondják 30 perc mire megkapja, és közben eltelt 1 óra és megérkezik, nem feltétlen a rendelést felvevő vagy a pék hibájából adódik a csúszás (akár a forgalom, vagy a pizzafutár balesetet szenvedett, stb.), de persze ez nem mindennapos. Ezek mind olyan tényezők, mely pontosan nem behatárolhatóak vagy előre megjósolhatóak.
Ahogy az oldalon is fel van tüntetve 5-15 munkanap a szállítás, mely az év 98%-ában igaz is.
A karácsonyi Ünnepek, leállás ezek + idő kiesések, gondolom Ön sem dolgozik olyankor, hanem a szeretett családjával tölti az Ünnepeket."
Hogy jön ide a pizzafutár, vagy hogy én hogy töltöm a karácsonyt? Álljon már meg a menet, hol vagyunk? A piacon? Egy vevővel így nem beszélünk. Nem vagyunk se haverok, és én sem vagyok retardált.
Weboldal tulajdonosként nálunk nincs karácsonyi leállás. És a vámoltatással is tisztában vagyok. Pont ezért érthetetlen számomra, hogy a november 30-ai rendelésemet nem kaptam meg még januárban sem. A vámeljárás 1-2 nap (persze csak akkor ha minden tisztán ment) és időben elküldik a vámosoknak a megfelelő igazolásokat.
Szóval mint szakmabeli ez a hozzáállás minősíthetetlen. Ma január 21. van se telefon se pénz. Már az utolsó emailemre sem reagáltak. És a telefont sem veszik fel. Nekem 60 000 Ft-om bánta, átverés volt az egész. Ti ne járjatok így. Ráadásul lehetet más karácsonyi ajándék után nézni, ami plusz kiadás volt. De ez már igazán nem is számít.
Sziasztok!
Az elottem szolonak uzennem! Olvastad az oldalukon a "ROLUNK" reszt? Igy kezdodik.:
"Kizárólag internetes vállalkozásként... Stb..."
Gyanus neked? Nekem meg az,hogy valaha jartal iskolaba.. Tudsz olvasni?? Tipikus analfabeta vagy... Mit keresel kinn Komarnoban? Boltot?
Webshop! Ki is van irva az oldalukon.
En is vasaroltam az androidmobilmarket.com WEBSHOP-rol.
Elsonek felhivtam telefonon a CEGET,erdeklodtem egy termekrol es egy nagyon kedves es szimpatikus uriember segitett nekem.
Majd ezutan rendeltem egy okostelefont.
A futar hazhhoz is hozta 1 het mulva a csomagom.
En teljesen meg vagyok elegedve veluk.
Semmi gondom,problemam nem volt.
Mint minden webshop,Ok is vallalnak garanciat a termekeikre.
(Ez is ki van irva az oldalukon,hogy mennyi idot..)
Üdvözlet!
Korrektek,nagyon kedvesek és segítőkészek.
Gyorsan kézhez kaptam a csomagom.
Ajánlom teljes mértékben Őket! Köszönöm Nektek!
Visszatérő vásárló leszek!!
Sziasztok!
Én már másodjára vásároltam a cégtől és mind két esetben nagyon gyorsan megkaptam a terméket, okostelefont. Szállítási időben ígérték, hogy 5-15 munkanapon belül, de igyekeznek hamarabb teljesíteni. 1-1,5 héten belül mind a két telefon meg is érkezett.
Csak ajánlani tudom őket, az ügyfélszolgálat maximális tájékoztatással és segítséggel állt rendelkezésemre.
Csak ajánlati tudom Őket.
További sok sikert kívánok nektek!
Sziasztok
Vlaki tud róluk valamit ? Májusba írtam nekik a garancia részlegre de azóta semmi hír nincs róluk,weboldal nyista,email nincs válasz, telo kivan kapcsolva idéglenesen a forgalomból.Tipp h mit lehet ilyenkor tenni??? Hátha olvassa még ezt a részt.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!