Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » új akksit kell vennem, vagy...

új akksit kell vennem, vagy vigyem vissza a telefonom?

Figyelt kérdés

Pár hete 'megőrült' a telefonom. Nappal feltöltöttem, használtam, lement 20%. Estére kikapcsoltam, 80%-ról reggelre, mikor bekapcsoltam a telefont, 19%-ra merült le (úgy, hogy ki volt kapcsolva).


Elvittem szervizbe, újratelepítették. Ma hoztam el. 64%-on volt, telepítettem az alkalmazásaimat, 13%-ra merült le és melegedett is az akksi... Szóval a szerviz nem sokat ért, úgy tűnik...


2014 szeptemberében vettem a telefont, Media Markt-ban. Samsung Galaxy S Duos 2-ről van szó...


Vegyek új akksit, vigyem vissza a szervizbe, vagy vigyem oda vissza, ahol a telefont vettem?



2015. nov. 17. 19:58
 1/2 anonim ***** válasza:

Nem néztem utána a telódnak, de valószínűleg az aksija nem túl erős.

Van 2 másik megoldás is: vagy letörlöd az összes Clean Master, applock, screenlock stb alkalmazást és hagyod csak az alap dolgokat,

vagy veszel egy "bank"ot. Ez egy külső energiahordozó, otthon feltöltöd, és arró llehet tölteni a telót. Nagyságtól függ a teljesítménye. Az enyém kisebb mint a telóm, és egyy hétig is bírja. (nekem lab31 van, TESCOban kapható)

2015. nov. 17. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Valami nagyon nincs rendben, kikapcsolt állapotban kicsit se lenne szabad hogy merüljön..

Ez 99% hogy hibás aksi, rendelj újat valahonnan. (előtte elvihetes még1szer szervizbe hátha kapsz ingyen)

2015. nov. 17. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!