Xperia Sp Telefon Jótállási jogok,15 nap alatt nem kaptam még mindig vissza ilyenkor mit tudok tenni?
Üdvözlet mindenkinek!
Segítséget kérnék a Telefonom Jótállási ügyével kapcsolatban.
Xperia SP telefonomnak az érintőpanelje vélhetően meg hibásodott.
Külső sérülés nem érte a telefont, nem ejtettem le semmi, minden más funkciója működik nincs Rootolva gyári Android van rajta, minden papírja doboza tartozéka megvan.
A garancia 2016.3.16 ig érvényes és 2013.06.16 án vásároltuk.
Először Bevittem a Telekomhoz, mivel ott vettük, hogy hibás, mondták hogy elég leadni a Telefont , és tovább küldik a Sony szerviznek, és 15 napon belül teljesíteniük kell.
Letelt a 15 nap se e-mail se sms. Így bementem érdeklődni hogy mi a gond,, hozzák a telefont és a Sony szerviz vissza küldte mert nem adtam le a Töltőt és az Adatkábelt... SZUPER FELESLEGES 2 HETET VÁRTAM úgy hogy már rég ott volt a telefonnom csak nem szóltak....... jóóóó lenyeltem :D
Bevittem személyesen a Sony szemvízbe a telefont, minden tartozékával Jótállási papírral.. bevették ők is modnták hogy 15!!! Napon belül kész lesz a telefon. Hát semmi sem történt azóta, írtam e-mailt az ügyfélszolgálatnak és csak egy ilyen sima egyszerű választ kaptam: A készüléke még javítás alatt áll kérjük szíves türelmét.
:O Hopp , lekezelően bánnak az emberrel,m nem tartják be a határ időt, holott csak egy Digitizer-t kellett volna kicserélni a telefonba mert más baja nincs.
És itt kérem a segítségeket! Mit tudok tenni ilyenkor?
Fogyasztóvédelem oldalán olvastam hogy vissza kérhetem az árát?? Várom a véleményeket és a tanácsokat köszönöm!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!