Mit lehet akkor csinálni, ha a bolt leveszi a mobilomról a jótállást, hivatkozva hogy én csináltam a kárt, pedig nem?
Először is: A legnagyobb probléma, hogy elismerted, hogy saját hibádból ment tönkre a telefon. Ezt azzal tetted, hogy egy jótállási keretek közé tartozó hibáért vállaltad azt, hogy fizetsz érte. Innen "buktad" a garanciát.
A másik dologban viszont "jó eséllyel" állsz szembe a szolgáltatóval: Hiszen te KÉRTED a garancián kívüli javítást, amit ők EL IS VÉGEZTEK, azaz hibátlan állapotban adták vissza a készüléket. Rá két hétre pedig újra tönkrement, jellemzően ugyanazon hibajelenséggel > Vagyis a javítás nem volt jó.
Amit tenned kell: Vissza kell vinned a vodafone-hoz, majd közölni kell velük, hogy a garancián kívüli javítás keretében NEM TETTEK ELEGET javítási kötelezettségüknek, és VAGY kijavítják a hibát, VAGY elállsz a vásárlási szerződéstől, fizessék vissza a készülék árát. Persze valószínűleg a vodafone nem fog egyetérteni veled, ekkor KÉRD A VÉLEMÉNYÜKET ÍRÁSBAN. Ezután megindíthatod a polgári pert. Illetve első körben nem pert, hanem nemperes eljárásban fizetési meghagyás kiállítását kérd a bíróságtól. Ennek költsége 3.000,- Ft, melyet jogerőre emlekedést követően a tőke-, kamat- és egyéb igazolt költségeiddel együtt végrehajthatsz. Ha a vodafone nem ismeri el tartozását, azaz ellentmond a fizetési meghagyásnak, akkor újabb 3.000,- Ft-ért per fog indulni. Ahol a felek bizonyíthatják majd igazukat... A pervesztes félre viszont elég magas költséget fognak ráverni, mert a bíróság független igazságügyi szakértőt fog kirendelni, amelynek súlyos tízezres költségei vannak... A per ideje kb. fél év.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!