A Facebook Messengerbe mi a különbség az elküldött és kézbesített üzenetek között? Vajon látja-e a másik fél az én üzenetemet ha csak el van küldve, de nem kékül ki az a kis pipa?
El van küldve, ha a te készüléked az üzenetet feltöltötte, de a másik fél nem biztos, hogy megkapta (visszajelzett a gépe), kézbesítve van, hogyha pedig a szerver észlelte, az ő készüléke visszajelzett, hogy megkapta.
Gyakorlatban: ha te elküldted az üzenetedet, de ő nincs netközelben, tehát a telefonja nem tudta még megkapni az üzenetedet, akkor látod az "elküldve" feliratot, ha viszont kézbesítve lett, akkor az ő telefonja pittyegett, kiírja neki.
Van még más lehetőség is. Nem tudom pontosan, hogy mi a különbség Androidos és iOS készülékek Messengere között, de nem hiszem, hogy nagy különbség van. Nekem iOS (iPhone) készülékem van. És a következő lehetőségek vannak.
1. Elküldök egy üzenetet. Mindaddig míg a kis kör szürke, addig nem kapta meg mert ki van kapcsolva a mobil net, esetleg nincs wifi sem, vagy repülő módban van. Ekkor nekem is csak azt írja ki, hogy Elküldve.
2 Ha a kis kör az üzenetek mellett már kék, akkor az üzenet eljutott hozzá, azaz megkapta az üzenetet. Ki is írja, hogy Kézbesítve.
Csak sajnos van egy harmadik opció is... Hogy egy adott személynél/ismerősnél van mód az üzenetei némítására is. Magyarul ha mondjuk az Messengerben némította az üzeneteidet valamilyen októl fogva, akkor az üzeneteidet kézbesíti neki, de a készüléke még csak nem is jelzi neki, hogy írtál. Aztán vagy megnézi vagy nem.
A kérdésed nem új, és azóta fejlesztették a Messengert és van még olyan lehetőség is már, hogy "Accept" vagy "Denided". Ha arra nyom rá, hogy "Accept" akkor látni fogod, hogy "Látta". Mármint az üzenetet. Ha arra nyom rá, hogy "Denided" akkor nem fogod látni, hogy elolvasta...
Ezek személyes tapasztalatok, de nem 100% biztos amit írtam... de nagyon valószínű. Biztos csak az lenne, ha a Facebooknak és Messengernek lenne egy normális magyar ügyfél szolgálata, ahová fel lehetne tenni a kérdéseket. De mivelhogy ilyen nincs, marad az angol ügyfélszolgálat, amennyiben tudsz angolul legalább társalgási szinten akkor esetleg egy ismerős jöhet szóba aki tud angolul és segít megfogalmazni a kérdésedet/kérdéseidet angolul. Persze a válaszok is angolul fognak érkezni, és itt ismét szükséged lesz az angolul tudó ismerősödre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!