Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Olyan mertekben toltenek el...

Olyan mertekben toltenek el gyulolettel a szolgaltatoktol erkezo smsek, hogy emiatt nem is tudok mobilt hasznalni. Megis szeretnek, mi a megoldas erre?

Figyelt kérdés
Teljesen intolerans vagyok a dologra, ami miatt van, hogy napokig kikapcsolva tartom az eszkozom. Van hogy joval tovabb is, ilyenkor ismerosok sem tudnak elerni. Ahogy bekapcsolom a keszuleket, sorozatban bittyeg a sok reklam sms, amelyben a szolgaltato sajat magat reklamozza a hulye ajanlataival es akcioival. NEN ERDEKEL. ez az egyik. a masik, meg hogy rettenetesen utalok smseket torolgetni, emiatt nagyon gyorsan betelik a memoria, es nem jon at a fontos. ezert ertelmet sem latom bekapcsolva tartani a mobilom. MI ertelme van a telefonhasznalatnak, ha ennyire kenyelmetlen, nem tiszteli az elofizetot, elhetetlen stb? Mit lehetne ezellen tenni? azt ne mondja senki, hogy jelezni kell szerzodeskoteskor, hogy te ebbol nem kersz, MERT NEM ERDEKLI OKET. ilyen esetekben is siman teleszemetelik a szemelyes telefonom a faraszto marhasagaikkal, es ez szinte mnden szolgaltatonal igy van. Miert turik ezt az emberek?
2015. jún. 18. 16:26
 1/9 Szirty ***** válasza:

Milyen szolgáltatótól kapod ezeket? Vagyis kinek a reklámját tartalmazza?

A mobil szolgáltatóét, vagy milyen szolgáltatóét?

2015. jún. 18. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Inkább pszichés problémáról beszélünk a részedről. Nekem 5 percet nem vett el még összesen az életemből az a több ezer SMS, amit az elmúlt jó 15 évben a szolgáltatótól kaptam.


Ismerek egyébként olyan embert is, aki az e-mailben kapott spameken szokott teljesen kiborulni...


Azt javaslom, hozd egyenesbe az életed, és az ilyen problémák megszűnnek létezni.

2015. jún. 18. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Szirty ***** válasza:

Helló Sün Integré!


Sajnos nem minden probléma oldható meg úgy, hogy lexarjuk.

Engem is bosszant a marketing tevékenység, reklám, szórólap stb. Egy bizonyos mértékig együtt lehet vele érni, de van az a mennyiség ami igen zavaró.

Pl. Mail-ben érkező SPAM. néhány darab naponta zavaró, de törlöm.

Több száz vagy ezer naponta már olyan sok, hogy a hasznos üzenet elvész a zajban, lássuk be.

Igen, van SPAM szűrő, annyit is ér. Sem a reklámokat nem szűri ki teljesen, se arra nincs garancia hogy hasznos üzenetet nem töröl.


De visszatérve az SMS-ekre:

Talán nem vagyok mentálisan orvosi eset (legalábbis nem mindenki szerint) de engem is zavarna napi sok reklám SMS.

Csak azt nem értem hogy sikerült ilyen helyzetbe keveredni. Nekem 10 év alatt 3 nem jött, nem hogy naponta több. Igaz nem adom meg a telefonszámomat akárkinek.

2015. jún. 18. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Hát nem tudom milyen szolgáltatónál vagy, de én 10 év alatt 5-6 üzenetet, ha kaptam tőlük...

Mondjuk az üzenet törölgetés se egy nagy művelet. Nem egy mai darab a telefonom, még félig-meddig se nevezhető okosnak, ennek ellenére összekötöm a géppel és 3 mozdulattal törlöm az üzeneteket. De ha azt nézzük, hogy kb 500 üzi vígan elfér, nem kell minden nap ezzel foglalkoznom.

Szóval ha ennyivel se tudsz együtt élni, akkor mindenképp kezeltesd magad, mert nem normális. :D Egyébként még arra tudok tippelni, hogy vagy 15 éves telefonod van az akkor vett előfizetéssel. És azért kapod az állandó ajánlatokat, mert kb 5 ember miatt létezik még az a csomag és megszüntetnék, csak váltanátok valami másra, amiről kapsz jobbnál jobb ajánlatokat. :D Vagy balga módon te magad engedélyezted ezt valamikor valami módon. Csak erről már nem veszel tudomást.

Mondjuk az sem világos, hogy te magad írtad, hogy "szinte minden szolgáltatónál" van így. Akkor miért nem mész ahhoz, amelyik kivétel...? Vihar a biliben.

2015. jún. 19. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Más miért nem kapja ezeket és miért nem vagy képes felhívni az ügyfélszolgálatot?
2015. jún. 19. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
nem fogom felhivni az ugyfelszolgalatot, mert lusta vagyok hozza. ahogy az allando jellegu sms torolgetesekhez is. elkepesztoen irritalnak az ilyenek.ja es ha felhivnam a szolgaltatot, mindenfele olyan adatot kerdezne, ami olyan papirokon van rajta, amelyek epp nincsenek is nalam. voltakeppen fogalmam sincs, hol vannak :D es lusta vagyok elokeresni oket. mivel tudom magamrol, hogy elkepesztoen lusta vagyok minden ilyesmihez, sot, elkepesztoen irrital barmifele telefonnal kapcsolatos tennivalo azt leszamitva, hogy ha csorog akkor esetleg, ha epp nincs tul messze vagy tul melyen a taskamban a keszulekem, akkor felveszem, szerzodeskoteskor kulon szoltam az ugyintezo luvnyanak, hogy nem akarok SEMMIFELE uzenetet kapni a szolgaltatotol, es mastol sem, pipazza csak szepen a megfelelo rubrikakat ennek erdekeben. valoszinuleg nem tette meg ezek szerint. a telefonszamom pedig elvbol nem osztogatom, ket ismerosom tudja plusz a csalad. es leszarom, ha van jobb ajanlat is. NEM ERDEKEL. eszemben sincs agysejtet pazarolni ilyen marhasagokra.
2015. jún. 19. 22:55
 7/9 Szirty ***** válasza:

Tehát jönnek az üzenetek, kit tudja honnan, milyen szolgáltatótól, milyen forrásból. Megkérdeztük, de nem válaszoltál ezekre (gondolom mert lusta vagy).

Többen is írták hogy nem értik hogyan keveredtél ilyen helyzetbe, mert amit írsz az egyik szolgáltatóra sem jellemző. Több évente egy reklám SMS-t ha kapok.

Ha ezeknek nem a mobil szolgáltatód a forrása, akkor ők nem tehetnek semmit. Semmi közük ahhoz hogy ki mit üzen neked. Ha a szolgáltató a forrása akkor bizony lehet ellene tenni.

De lusta vagy a helyzet megváltoztatásához bármit tenni, viszont elviselni sem vagy hajlandó az üzeneteket.


Szóval ennek fényében mi a megoldás erre?

Szerintem az hogy húzd le a WC-ben a készüléket vagy viseld el a jelenlegi helyzetet. Szabad, önálló választásod ez. Következményekkel jár, de ilyen ez a világ.

2015. júl. 4. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
szolgaltato reklamozza sajat magat. mi nem vilagos? a hulye szajbavert akcioikat reklamozzak
2015. júl. 4. 13:37
 9/9 Neuhauser László ***** válasza:

Felhívod a szolgáltatódat, megmondod a telószámod és a jelszavadat majd közlöd az ügyintézővel hogy nem járulsz hozzá a marketing célú megkereséshez


Mellesleg tőlem az összes szerződés megkötésekor megkérzdezték ezt, hogy hozzájátulok-e, és NEM-et mondtam, nagyon nagyon ritka, hogy bármilyen jelegű reklámot kapjak (Kb félévente)

2015. aug. 6. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!