Garancias telefont hova vigyem? Vettem előfizus telot lg leon 4g-t.10 napig minden rendben volt. Egy este ráraktam a töltőre. Ablak torés szerű hangra lettem figyelmes. Szilánkosra repedt a képernyő. Bevittem a szolgaltatohoz de torest nem javitanak.
Talán eredménnyel jársz náluk.
Ha még csak 10 napos, akkor bőven van rajta jótállás. Ilyenkor neki kell bizonyítani, hogy te okoztad a hibát és nem gyári hibás. De mivel nem te okoztad ezért köteles legalább elküldeni bevizsgáltatni. Csak ugye rohadt mocskok és megpróbálják rád kenni a dolgot és neked kell fizetni.
Menj vissza és mondd el, hogy mi történt. Vetesd fel a jegyzőkönyvet és küldesd el bevizsgáltatni.
Rengeteg hibát követtek el.
Eleve azonnal jegyzőkönyvet kellett volna felvenniük. Olyan nincs, hogy beviszed és nem jegyzőkönyveznek. Ezt nem tehetik meg, mivel jogszabály írja elő, hogy kötelesek jegyzőkönyvet felvenni a hibáról.
Még, akkor is, hogyha olyan helyre viszed be, ahol nincs szervizpont. Nálam akartak már ezzel védekezni, hogy menjek máshová, mert ott nincs szerviz. Én meg mondtam, hogy márpedig ezt jegyzőkönyvbe kell venni.
Az ügyintézők a jogszabályokat illetően kb sík hülyék, de a főnökeik sem biztos, hogy sokkal jobbak. nem az az érdekük, hogy megjavítsák saját költségen hanem, hogy eladjanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!