Miért nem tudok mobilinternetezni?
Nemrég 3000 Ft-tal feltöltöttem a mobilszámlámat, amiért kaptam 150 MB internetbónuszt, de regisztrálni kellett hozzá. Regisztráltam, csakhogy amikor bekapcsolom az internetet, semmilyen oldalt nem tölt be, semmit sem frissít. Megjeleníti ugyan az aktív mobilinternet-kapcsolatot (H betű, mellette egy felfele és egy lefele mutató nyíl, ahol a nyilak néha színesek is), de internetezni nem tudok rajta, a Facebook Messenger is csak próbálkozik frissíteni, kiírja, hogy "Csatlakozás...", de nem tud. Az adathasználatnál is nézem, naponta legfeljebb 100 kB használat történik, de se több. A mobil hozzáférési pontokat alapértelmezettre állítottam, akárcsak a kapcsolódási pontokat, de semmi nem történik, legalábbis Tiszaföldváron és Szolnokon! A myTelenor azt írja, hogy aktív a netkeret, tehát tuti, hogy nem itt van a probléma! Korábban működött is ez, de most már nem! Akkor mi lehet a baj?
Készülékem típusa: Samsung Galaxy Pocket Neo
Előfizetés típ.: Telenor Kártyás 29
Hálózat mód: GSM/WCDMA (Automatikus)
Név: Telenor Online
APN: online
Proxy: Nincs beállítva
Port: Nincs beállítva
Felhasználónév: Nincs beállítva
Szerver: Nincs beállítva
MMS-központ: Nincs beállítva
MMS-Proxy: Nincs beállítva
MCC: 216
MNC: 01
APN típusa: default,supl
Csatonra: Nincs megadva
Eddig ezekkel a beállításokkal működött
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!