Nem működik a Vodától igényelt függetlenítő kód, mit tehetek? Vodafone hárítja az ügyet.
Sziasztok!
Vodafone függő Xperia Tipomra kértem a Vodánál egy függetlenítő kódot. Kifizettem. 1 hét múlva megkaptam, nem működött. Panaszt tettem, a Vodafone szerint "nem jogos" a panaszom, hiszen ők adtak egy kódot. 1."Általában mindenkinél működik." 2. "Biztosan rosszul ütötte be." -ezek voltak a válaszok.(Csak egy alkalommal lehet próbálkozni a megadott kóddal.)Volt valakinek hasonló esete? Mit lehet ilyenkor tenni?
Teljesen hülyének érzem magamat, hiszen amikor igényeltem a kódot egy szóval se mondták, hogy esetleg nem fog működni. Nyilván nem fizettem volna ki a próbálkozás kedvéért. :(
""Csak egy alkalommal lehet próbálkozni a megadott kóddal."
Biztos vagy ebben? A cégnél is függetlenítettünk így, ott sem sikerült elsőre rendesen bepötyögni a jó kódot. Ja igen, először rossz kódot küldtek, a második kóddal lehetett kinyitni a telót. Akkor úgy tűnt, ezzel tisztában is voltak, mert utólag elismerték, hogy rossz volt az első kód. Ezt most ugye nem tudnám polkorrekten kommentálni, csak harsányan büdösqrvaanyázva. Csak egy nagyobb céges flottánál nyilván ezeket hamarabb ki lehet rugdosni a szolgáltatóból.
Egyébként meg, ha biztos vagy a dolgodban, átnézted az apróbetűs részeket is, lefutottál minden kört a vodával, már az igazgatót is elküldted a pitsába, akkor én a helyedben a nyilvánosságot választanám minden felületen. Fizettél, nem is keveset, oldják meg. Elsőnek a Tékozló Homár blogra küldeném be az esetleírást, nem egyszer segített már a "homár power" a cégek által magasról leszart, szoptatott ügyfélen.
Remélem minden kommunikációt archiválsz.
""Általában mindenkinél működik.""
Ez a válasz meg egyszerűen vérlázító, de a gyarmaton sajnos megszokott mentalitás.
Köszi a választ.
A Voda egyik márkaképviseletén(ahol vettük ezt a kódot)azt állították, hogy ez "központi ügy",nekik ebbe semmi beleszólásuk. Vagyis semmi mást nem tehetünk mint panaszt írunk. Megtettük, erre a központ válaszolt, hogy a panaszunk "nem jogos", ügy részükről letudva. 4000 ft-ért hajlandóak ránézni a telefonra, de csak ránézni! El se hiszem, hogy ez is megtörténhet nálunk:(
Ha panaszt teszek valamelyik felügyeleti szervnél szerinted az eredeti iratokat kell mellékelni vagy elég a másolat mindenből?
A kódot tartalmazó levélben is volt figyelmeztetés, hogy csak egyszer lehet próbálkozni! Az ügyintéző írta be másodszor a kódot a szemünk láttára mikor visszamentünk panaszt tenni. Még ezt is a szemünkre hányták, hogy "biztos többször is próbáltuk mint egyszer", pedig a saját ügyintézőjük tette meg, méghozzá a megkérdezésünk nélkül!
Ez azt jelent, hogy ha ki se nyitjuk a kódot tartalmazó levelet és be se próbáljuk írni, majd elmentünk volna a levéllel a Vodához, hogy ugyan írják be ők, akkor is elhajtottak volna, hogy a levelet visszaragasztottuk vagy hasonló dumával. Vagyis a hozzáállásuk alapján bármit is csinálunk ezzel a kóddal, mindenkép mi jövünk ki hibásnak!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!