Mi lehet a gond az iPhone 5S-emmel? Garancia erre is érvényes?
Vettem másodkézből az ujmobilok.hu-n vásárolt iPhone 5S készüléket, viszont mint kiderült utólag ha kihangosítom a telefont, akkor nem hallanak engem, tehát olyankor nem megy a mikrofonja, mindenhol máshol (videónál, hangnál) tökéletesen működik, viszont van rá 1+1 év garancia, 1 év teljeskörű, és 1 év szoftver garancia, hard reset, restore nem segített.
Nem tudom, hogy akkor ezért majd nekem fizetnem kell ha meg akarom csináltatni, illetve én is tudom érvényesíteni a garanciát? (Mivel nem én vagyok az eredeti vásárló.)
Egyáltalán elküldjem a szervizükbe? Megéri? Nem nyúlják le a készülékemet?
Mi a garancia hogy visszakapom?
Mivel elég messze lakok Budapesttől így csak futárral tudom majd elküldeni nekik, és ugyanígy vissza is.
Szerintetek megéri?
De megbízható?
Nem átverős a dolog?
Mert előre kéne küldenem, és ha nem látnám viszont a telefonomat annak nem örülnék annyira!
itt le tudod ellenőrizni, esetleg gyári gari van-e rajta, és ahogyan mások is mondták, abban az esetben, ha valami véletlen folytán még érvényes, és ezen felül az EU-n belülről származik, akkor akár elviheted hivatalos szervízbe is.
máskülönben pedig csak az ujmobilok.hu-nak kell visszaküldeni, azonban arra számíts, hogy elküldenek a p_csába. a legtöbb ilyen gsm-es gari pont annyit ér, hogy kitöröld vele.
a normálisabb gsm-ek is csak a nyilvánvaló hibákkal foglalkoznak, az ilyen rejtélyes dolgok nem nagyon izgatják őket, csinálnak ők is egy restore-t, hátha jó lesz, és ha nem, akkor feladják, mert nincs nekik arra idejük, hogy egész nap 1 telefonnak találgassák a hibáját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!