Miért nem tudok telepíteni egyetlen alkalmazást sem az áruházból, a nokia lumia 530-as telefonomra?
Nokia lumia 530-as telefon nem tölti le a kijelölt alkalmazást az áruházból.
Már másodszor küldik vissza a szervízből javításból a telefont.Mindig azt mondják, hosz szoftvert fríssítettek. Három hónapos a telefon. Első egy hónapban működött. Most nem tölt le egy marketes alkalmazást sem.
Szia, öm... izé... hogy mondjam töltsd le a Nokia Software Recovery Toolt. Kösd rá a telefonod a gépre, és ezzel teljesen újra tudod húzni a szoftverét a telefonnak.A szervízben is ezt csinálják a szoftverfrissítéskor, ha nem működik ez után se akkor küld vissza a szervízbe és mond hogy kéred a készülék cseréjét! nem árt ha van nálad egy nyomtatott példány innen : [link]
és innen : [link]
Ha nem ezek után nem működik a készülék a microsoftnak írj üzenetet és addig hívogasd őket amíg fel nem veszik, és mondd el a problémádat. ha még mindig nem tettek semmit az ügyben akkor esetleg fogyasztóvédelem,, ill. elállás a vásárlástól
ja és WP-n nincs marketes alkalmazás csak áruházos :D
(áruház persze...igen, elírtam )
Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat!
A linkeket lementettem, sose tudni mikor lesz rá szükségem, valamint a szoftver frissítésére vonatkozó tippet is.
Közben kiderült, hogy a hibajelenséget egy olyan sd kártya okozza, amely más telefonokban eddig működött. Úgyhogy futottam még egy kört, vettem egy új sd kártyát, amivel úgy tűnik most hibátlanul komunikál a telefon. Legalábbis remélem, hogy nem adja meg magát egy hónap múlva...
Köszönöm a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!