Ha vissza viszem a T-Homeba a Samsung mobilomat és elmondom hogy egy sávban nem érzékel a képernyője akkor mire számítsak? Mit fognak tenni? Ill. Visszaállítsam a gyári beállításokat vagy nem foglalkoznak vele hogy mi van rajta?
Figyelt kérdés
2015. márc. 14. 16:39
1/4 anonim válasza:
ha a probléma folyamatosan fenn áll és látják ők is akkor szerintem javítani fogják vagy cserélik. az ilyenen szerintem a gyári beállitás nem segít. bár érdekelne hogy hol van az a bizonyos sáv? De így első hallásra ah digitizer probléma. javítani kell szerintem, és ha folyamatosan fennáll ezzel ők se vitázhatnak.
2/4 A kérdező kommentje:
A bal szélén 1 cm-es sávról van szó.
A gyári beállításnál pedig arra gondoltam hogy ne lássák hogy mik vannak a telefonomon (nem mintha feltételezném hogy ez érdekli őket csak na:D)
2015. márc. 14. 18:10
3/4 anonim válasza:
jah úgy persze, jobb a békesség, ha eltávolitod a cuccaid, jogos.
de ha egy sávba nemjó, akkor nem jó, ezen nincs mit szépíteni. Ha garis foglalkozniuk kell vele.
4/4 A kérdező kommentje:
1 hónapja vettem előfizetéssel. Néha jó és attól tartok hogy mikor beviszem pont működik és elhajtanak:/
2015. márc. 15. 17:18
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!