Volt már más telekom előfizetőnek is ilyen számlája?
Vagy nem, mert én leszek az első. Miért nem írod le a kérdéshez az egész sztorit?
2015. márc. 12. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 A kérdező kommentje:
Telekom havidíjas előfizető vagyok, és februàrban felhívtak a telekom forgalmi központtól, hogy jelentős emelt díjas forgalmazàsom van. A készülék jelszavam megadása utàn az ügyintéző megnevezte az egyik nemrég telepített alkalmazàsomat, de ettől függetlenül is be kellett fizetni egy hóközi szàmlàt 13000 ft értékben és töröltem az alkalmazàst. Néhàny napja lekorlàtoztàk az előfizetésem, ekkor felhívtam az ügyfélszolgàlatot, ahol elmondtàk hogy nagy összegű forgalmazás miatt lett zàrolva, ez lényegében 254 db emeltdíjas sms, 60000 Ft értékben, ezt egyösszegben szàmlazàràsig be kell fizetni, vagy megszüntetik az előfizetést, az elmaradást pedig törvényes útra terelik. Az előző havi hasonló eset óta màr nincs a korábbi, okként megjelölt alkalmazàs a telefonomon, tehàt elviekben nem forgalmazhatott, én pedig soha nem küldtem senkinek egy emelt díjas sms-t sem soha, ebben biztos vagyok. De akàr én fogalmaztam, akàr egy alkalmazás visszamaradt része, az összeget ki kell fizetni. Viszont ez -az egyéb szàmlàk mellett irreális követelés. Hóközi szàmlaként ki is küldték csekken, de ezt nem tudom befizetni egyàltalàn, max a felét. A telefonos ügyintéző viszont azt mondta hogy nem lehet elkérni részletre. Szerintetek mitévő legyek? Megpróbàljam t-pontban mégis elkérni részletre?
3/13 A kérdező kommentje:
Kedves első! Azért, mert nem fért, egyszerűen nem írta tovább, szóval nekem van magyaràzatom rà, de neked vajon va a trollkodàsra???
mégis meg lehetne tudni h milyen approl volt szó?
és milyen jelszót kellett megadnod? valamint akinek megadtad az mivel tudta magát azonosítani?
2015. márc. 12. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
Rossz magyarázat, mert láttunk már ennél hosszabb kezdőszövegeket is. Mindegy...
Menj be a szolgáltatóhoz mindenképpen és kérj részletfizetést, ha erre van szükséged. Ha már ott vagy, akkor kérj részletes számlát a hívásokról és az SMS-ekről is!
Aztán következő körben csinálj egy gyári visszaállítást a telefonon, hogy letakarodjon róla minden vacak.
Bár a programok leírják egyértelműen, hogy fizetős SMS-eket lehet róluk küldeni meg ilyesmi, azért a fogyasztóvédőknél megérne egy kört, hátha el lehet érni valami kártérítést.
2015. márc. 12. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Milyen app lehet az ami ilyen számlát csinál!?
2015. márc. 12. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
nekem inkább az a része a legfurcsább h honnan hívták őt
és miylen jelszo megadásával láttak bele az ő telefonjába h megmondják h mi fut vagy mit tett fel???
2015. márc. 12. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 A kérdező kommentje:
Tristar Soltiare <<ez volt az App neve, ma màr az alkalmazàsboltban nem elérhető (gondolom nem én jártam vele pórul egyedül). A 14xx számról hív a telekom forgalmi központ. Ő nem tudom hova kapcsolt, ahol be kellett írni a készülékem biztonsági jelszavát, ami a távoli eléréshez kell. Utána egyből módosítottam minden kódot (pin, készülékbiztosítàs, bb id,email, fb, biztonsàgi kódok stb).
igaz nem a témához kapcsolodik de akkor a tmobile által árult telefonok backdoorozva vannak???
elsőre amikor leirtad nagyon olyan gyanum volt, hogy csak ugy felhivott valaki akinek hozzáférést adtál a telefonodhoz valami formában (pl google fiók), és aztán került rá igazábol az ami a bajt okozta.
Mindenesetre nagyon meglepő, hogy ilyen van, én amúgy eltudom képzelni, hogy fognak adni részletfizetést mert ez nem szándékos volt, nem tehetsz róla. Amúgy ajánlom hogy csinálj egy factory resetet a telon hogy nehogy tovább forgalmazzon ilyen smseket ha esetleg még mindig lenne rajta valami!
2015. márc. 12. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 A kérdező kommentje:
#Tengor: lehet hogy vannak hosszabb magyaràzatok is, én viszont mobilról nem tudtam ennek csak a felét beírni kb. Egy ponton megàllt és nem írt tovább (bb os 10.3.1 gyári böngészővel).
Kapcsolódó kérdések: