Milyen a Prestigio háztól-házig szerviz? ( FixIT )
Milyenek a tapasztalataitok a Media Marktban vásárolható Prestigio garanciális javításairól?
Jelenleg egy 2 éves garancián belül szeretnék javíttatni. Az áruházban azt mondták, hogy inkább én küldjem el a szervizbe, mert ha beviszem az áruházba, akkor ők még több napig tárolják. Tőlem pedig rögtön elviszik.
Két napja vettem föl a kapcsolatot a szervizzel. Beregisztráltattak ide
https://
rma.fixit-service.com
kitöltettek velem minden adatot a telefonról, részletes leírást kellett írnom valami RMA- néven.
Végülis azt mondták, hogy RMA elbírálás következik és azt várjam meg. Nahát még mindig várom és semmi.
Szerintetek nem lassú eljárás ez? Egyáltalán a szervizelés nem körülményes, mert egy csomó okot leírnak, hogy miért küldhetik vissza!?
itt a leírás
http://
data.hu/get/8556674/PRESTIGIO_RMA_igenylo_eljaras_menete_a_magyarororszagi_HU_FIXIT_2014-04-17.pdf
Köszönöm a tapasztalatokat!
Szia! Mi lett a szervízelés eredménye?
Én 1hónapja vásároltam egy ilyen készüléket, és furcsaságokat csinál... ma megpróbáltam többször is elérni a szervízet, de folyton elfoglaltak... Te miért szervízelteted?
Érdekelne hogy "veled" mi lett.
Köszi
Sziasztok, én szervizeltettem beázás miatt. Csak jót írhatok, gyorsan elvitték, háztól-házig lehetett szállítást kérni. A szervíz helyileg Miskolcon volt, ha jól emlékszem, oda ment futárral a telefonom. Szerepel egy csomó kikötés a weblapon, ennek ellenére mindent kijavítottak benne (pedig sztem nem lett volna a kötelességük...)
Gondolom, azóta Nálatok is megoldódott vhogy az ügy, ugyhogy ezt azoknak írom, akik a jövőben kérdeznének rá :-)
Röviden és tömören egy kalap ka.ki az egész Fixit!!
2015.10.22. 1hónapos készüléket küldtem vissza nekik mert lemerült és töltés után mikor bekapcsoltam csíkozódott a kép és egy részen fehér volt a kijelző!!
Már az gyanús volt hogy a hibák leírása után kérték hogy fényképezzem le a kijelzőt! Mondtam hogy nem tudom, erre ők azt mondták jó küldjem el megnézik!!
2hét múlva válaszoltak hogy megvizsgálták és törött a kijelző ezért nem garanciás(érdekes mert a készülék karc és törés mentesen küldtem el) javítása 17000ft és míg nem válaszolok addig félre teszik!! Visszaírtam hogy jó rendben csinálják meg és ha tudnak küldjenek már fényképet a törésről ha lehet!!
Nem küldtek és vissza írták hogy a kijelző beszerzése 1hónap de azonnal elkezdik a javítást ha megérkezik!! Mi van??? Fényképet persze nem kaptam!
Letelt az egy hónap és semmi!!
Írtam nekik hogy mi újság a javítással!?
Válasz az alkatrész beérkezésének az ideje 14nap és azonnal elkezdik a javítást ha megérkezik!! Mi van????
Letelt a 14 nap is és semmi!!
Újabb levél de válasz egy hét után sincs! Leírtam ha nem válaszolnak kénytelen vagyok a fogyasztó védelemhez fordulni!! Válasz semmi!! Majdnem 2 hónap után ne legyek ideges!! Prestigio egy nagy ló..sz!!
Szerviz inkább egy szervicc meg egy nagy nulla!!
De szerintem jobban járunk ha nem személyesen megyek el a készülékért!! 2015.12.16
Szerintem ezzel kapcsolatban elmondtam mindent!!
Sziasztok!
Egyetértek, hogy ez inkább szervicc... azaz még ha csak az lenne, de felrobbanok tőlük már.
Októberben küldtem vissza először, mert rosszul mutatta a töltést sokszor, és olyankor hirtelenzuhanásban merülni kezdett, és ki is kapcsolt, csak egyszer már vissza sem tudtam kapcsolni. Miután elvitte a futár, eltelt legalább egy hét, mire írt a szerviz, hogy megkapták. Majd még egy hét, hogy várjak 14 napon belül megjön az alkatrész, és csinálják is. Bő két hét után sem történt semmi. Többszöri zaklatásomra (mivel különösen aggódtam, hisz minden adatom rajta volt), túl a 30 napon, megcsinálták, visszaküldték.
Ez után nem sokkal, mikor újra jelentkezett a hiba, azonnal újraregiztem az "RMA"-t, újra elvitték, aránylag elég gyorsan vissza is kaptam, kb 2 hét volt.
Most ott tartok, hogy január 6-án elvitték tőlem a telefont, az beérkezett hozzájuk 15-én, és ma kaptam egy emailt, hogy alkatrészre várnak.. Tuti szándékosan szívatnak, mert nem hagyom annyiban, hogy totál megbízhatatlan a készülék. Csak azt nem tudom, hogy miért volt olyan laza az egyik srác a telefonban, mikor először felvettem velük a kapcsolatot, hogy ááh, ez ennél szériahiba, simán megoldják, csak küldjem vissza..
Ezentúl akit lehet, lebeszélek a Prestigioról...
Üdvözletem!
Szeretném megosztani mindenkivel az én tapasztalatomat a szervizzel kapcsolatban, hogy tudják az emberek hogyan kell az említett szervizhez viszonyulni.
2015 november hónapjában vásároltam egy prestiqió készüléket. Március első hetében egyik napról a másikra nem vette a töltést. Leellenőriztem a töltőkábelt és konstatáltam, hogy a készülékben van a hiba.
Háztól házig szolgáltatás...gondoltam most ez milyen jó lesz. Hívtam a forró vonalat, amit úgy az ötödik próbálkozásra sikerült elérni. Ott azt tapasztaltam, hogy csak a webes regisztrációt erőltetik. Regisztráltam, lejelentettem a hibát és vártam. Mivel pár óráig nem történt semmi, ezért felhívtam őket. Kérdeztem, hogy a futár mikor érkezik a készülékért. 2-3 nap múlva, jött a válasz. Mire én: Akkor miért futár? Ennyi idő alatt személyesen beviszem a készüléket.
Ezt is tettem. Bevittem, ahol átvették egy nevetségesen primitív átvételi lapon. Közben mondták hogy széria hiba, sok készülék érkezik vissza töltőpanel hibával. Átállították a futárt személyes átvételre, hogy ne keljen a futár céget terhelni, hiszen az ügyfél (Én) saját költségére leszállította a gyűjtőpontra a készüléket. Erre másnap megjelent egy futár a házunk előtt, hogy jött a készülékért. Nagyszerű!!! Elküldtem és még én éreztem magam kínosan a Fixit hibája miatt.
Erre egy hét múlva jött az e-mail, hogy a szervizbe beérkezett a készülék. (Ennyi idő alatt gyalog is bevittem volna Miskolcra.
Sebaj, türelmesen vártam a fejleményeket. Egy hét múlva jött megint az e-mail, hogy nem tudják garanciába megjavítani, mivel a töltőpanel sérült és ez a nem megfelelő használatból adódik.
Mi az hogy sérült?!? Három hónapos a telefon, vigyáztam rá, sehol egy folt rajta, akkor hogyan sérülhetett meg??? Közölték, hogy ez pedig sérült, le is fotózták.
Rendben, akkor kérem a fotókat és kérek fotót a töltőkábel végéről is. Jó egy óra múlva megkaptam. Nézem, tényleg sérült, de én ezt a leadásnál nem tapasztaltam. Nézem a kép készítésének idejét (Jobb egér gomb...speciális beállítások..stb, ott minden benne van, még a beállított fényerő és a készülék is, amivel fotóztak) és látom, hogy a telefon beszélgetés után fél órával készültek a képek. Írtam is a választ, hogy én nem tapasztaltam elváltozást a készüléken, amikor leadtam és ezt az átvételnél is látni kellett volna, amiről jegyzőkönyvet kellett volna készíteni, de mivel ilyen nem történt meg, ezért ebből adódik, hogy nem nálam sérült a készülék. A továbbiakban a készülék a szervizben marad amíg én konzultálok a jogi képviselőmmel a megteendő jogi lépésekkel kapcsolatban.
Másnap délelőttig nem történt semmi, válasz sem jött, gondoltam veszett fejsze nyele. Felhívtam őket, hogy megkapták e a levelem, illetve szeretném kérni az eddigi telefonbeszélgetésünk hanganyagát írásos vagy digitalizált formában. Azt nem adják ki, jött a válasz. Mire én: Azt törvényileg kötelesek kiadni nekem. Kérem a szervízvezetőt. Nem adják és bontották a vonalat. Visszahívtam a szervizt, újabb, higgadtabb ügyintéző....Mondom mit szeretnék, alátámasztva immár a jogszabály pontos nevével. Megint bontották a vonalat.
Írtam e-mailt, felsorolva milyen jellegű jogszabályokat sértettek meg. Volt benne PTK, illetve BTK-ba ütköző szabálytalanság szépen. Azzal fejeztem be a levelem, hogy kérek visszajelzést záros határidőn belül, illetve burkoltan említést tettem, hogy a fél szerviz fizetni a másik fele ülni fog, ha ez így megy tovább.
Még délutánra a reklamációm felfüggesztett státusza megváltozott kész státuszra. Hívom őket, hogy ezt hogyan értelmezzem. A javítást elvégezték, kicserélték a töltőpanelt és garanciában. Megköszöntem és elköszöntem, hogy remélem többé nem kell náluk szervizelnem. Továbbá közöltem, hogy megszakítom a jogi eljárást ellenük. (Ami még el sem indult tulajdonképpen) Most várom a telefon visszaérkezését, szerintem lesz megint egy hét. Egy biztos, átvételkor hozzá sem nyúlok, amíg a fixit alkalmazott ki nem próbál előttem mindent a készüléken.
Tanulság és következmény. Szerintem a drágább garanciális javításokat megpróbálják garancián túlira tenni, hogy legyen extra bevétel. Egy biztos, ha megint szervizeltetni kell, akkor fotók és jegyzőkönyvek nélkül sehova sem megy a készülék...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!