Elofizetesen belul vehetek mas telefont? (bovebben lent)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
AZ ügyfélszolgálatot direkt arra találták ki, hogy ha az embernek kérdése vagy problémája van egy adott díjcsomaggal, díjcsomag váltással, hűségidő lejárás, kedvezményes készülékvásárlással stb. kapcsolatos kérdései vannak, akkor azt ott könnyen, a gyk közönségénél szakértőbbek tudják megválaszolni, lévén, hogy az ügyfélazonosítás után pontosan látják a díjcsomagoddal kapcsolatos összes információt és így pontosan meg fogják neked tudni milyen lehetőségeid vannak kedvezményes készülékvásárlásra, hűségidő hosszabbításra egyéb kedvezményes ajánlatra.
Szóval vannak kérdések amiben érdemben egy ügyfélszolgálat jobb tájékoztatást tud adni mint a gyk.
Egyébként igen, vehetsz telefont erre az előfizetésedre minden probléma nélkül, akár lejárt a hűségidő akár nem. De ha már lejárt és újabb 2 évet írsz alá jellemzően olcsóbban adják a telefont.
Ha ez lehetseges is kell fizetnem vmi tobbletkoltseget?
Miért kellene?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!