Mit tegyek? Mi történhetett?
Először is nem "szervíz", hanem "szerviz", rövid i-vel.
A garancia ideje alatt a gyártó/forgalmazó/szervIz feladata, hogy bizonyítsa, hogy a beázás nálad, felhasználónál történt, és nem náluk. Ennek a költségeit nekik kell viselniük. Tehát mondd meg nekik, hogy független bevizsgálást kérsz, és azt is, hogy ezt a jogszabály szerint nekik kell fizetniük. Ha akadékoskodnak, akkor írj be a vásárlók könyvébe, és vetess fel jegyzőkönyvet arról, hogy nem voltak hajlandók független bevizsgálásra küldeni a készüléket.
"Van arról fotójuk hogy állítólag a folyadék már marta a telefont de én ezt el sem hiszem, még azok is elgondolkodtam hogy nem az én telefonom van a fotón mert egy fajta telefonból rengeteget gyártanak ki tudja az mikori..."
Pofonegyszerű a megoldás: előtted szétszedik harmadik fél jelenlétében. Oxid van? Külső belső IMEI egyezik? Történet lezárva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!