Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobile-os előfizető vagyok,...

T-mobile-os előfizető vagyok, és a T-mobil honlapján keresztül is lehet nyomon követni az egyenleget, de én többször is elrontottam a jelszavamat, és nem tudok belépni az oldalra, mert azt írja ki, hogy fel vagyok függesztve. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
2010. febr. 10. 11:43
 1/3 anonim ***** válasza:
Voltam én is így, azt hiszem bizonyos időt várnod kell, míg újra próbálkozhatsz, mert van egy próbálkozási határ,amit nem szabad átlépni, talán 3? Nem tudom pontosan.
2010. febr. 10. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

De én már több napja nem tudok belépni :(

Mindig azt írja ki, hogy fel vagyok függesztve, bár abban sem vagyok biztos, hogy jó jelszóval próbálkozom...

Azt esetleg nem tudjátok, hogy hogy lehet megváltoztatni?

2010. febr. 10. 12:33
 3/3 anonim ***** válasza:
A mostani jelszó ismerete nélkül nem tudod megváltoztatni a jelszót. Telefonon hívd fel az ügyfélszolgálatot az ügyintéző meg tudja változtatni, kell hozzá ügyfélszám és szerződés.
2010. febr. 10. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!