Az új mobiltelefonom két hónap alatt 3x ment tönkre mit csinálhatok?
A telenornál vettem előfizetésre huawei ascend P7-es telefoomat.
első hibásodás
1.A z első hiba másnap keletkezett nem, a térerő elszált telefonkártyát nem ismerte fel. vártam a cseretelefonra 72 órát)
Második meghibásodás
2. Kifagyott a készülék, kikapcsoltam, utána be, halvágy kijelző és rententő forró, kijelzője nem reagált semmiféle gombnyomásra.(szervízben volt 1.5 hetet)
És elérheztünk a mostanihoz,
3.
Reggel feloldottam a kijelzőt, és kapásból lezárta magát.
Használni nem tudtam, most késő délutánra, már nem reagál semmire, korom fekete kijelző mintha kilenne kapcsolva, resetelésre se reagál. teljesen felvan töltva !!!
Ha felteszem töltőre a kis led a telefon tetején zöld csak nem reagál semmire.
Ilyenkor mi a teendő, bemegyek a boltba és kérhetek azonnal másik telefon?
mivel már harmadjára hibásodik meg........
És ez nem jó móka, sőt mivel jelentősebb pénztől estem ki a mai nap folyamán is mivel nem bírtam használni.....
Kérhetek egy másik telefont a telenorba ha ma bemegyek?
Az árban benne van a garancia díja is. Ez egy olyan költség, amit mindenkinek felszámolnak. A gyártó/forgalmazó szerencséje, hogy csak 1-2% hibásodik meg úgy, hogy cserélni kell. Ez önmagában is nagy kaszálás.
Vidd vissza, oszt csere. Nekik nem tétel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!