Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Az új mobiltelefonom két...

Az új mobiltelefonom két hónap alatt 3x ment tönkre mit csinálhatok?

Figyelt kérdés

A telenornál vettem előfizetésre huawei ascend P7-es telefoomat.

első hibásodás

1.A z első hiba másnap keletkezett nem, a térerő elszált telefonkártyát nem ismerte fel. vártam a cseretelefonra 72 órát)


Második meghibásodás

2. Kifagyott a készülék, kikapcsoltam, utána be, halvágy kijelző és rententő forró, kijelzője nem reagált semmiféle gombnyomásra.(szervízben volt 1.5 hetet)


És elérheztünk a mostanihoz,

3.

Reggel feloldottam a kijelzőt, és kapásból lezárta magát.

Használni nem tudtam, most késő délutánra, már nem reagál semmire, korom fekete kijelző mintha kilenne kapcsolva, resetelésre se reagál. teljesen felvan töltva !!!

Ha felteszem töltőre a kis led a telefon tetején zöld csak nem reagál semmire.



Ilyenkor mi a teendő, bemegyek a boltba és kérhetek azonnal másik telefon?

mivel már harmadjára hibásodik meg........

És ez nem jó móka, sőt mivel jelentősebb pénztől estem ki a mai nap folyamán is mivel nem bírtam használni.....


Kérhetek egy másik telefont a telenorba ha ma bemegyek?



2015. jan. 30. 15:37
 1/2 anonim ***** válasza:

Az árban benne van a garancia díja is. Ez egy olyan költség, amit mindenkinek felszámolnak. A gyártó/forgalmazó szerencséje, hogy csak 1-2% hibásodik meg úgy, hogy cserélni kell. Ez önmagában is nagy kaszálás.

Vidd vissza, oszt csere. Nekik nem tétel.

2015. jan. 30. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Akkor kérhetsz másikat ha 3x ugyanolyan hiba van vagy nem tudják megjavítani. Tanulj belőle és ne vegyél többet kínait.
2015. jan. 30. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!