Cordon Electronics kft-vel már vagy 4 hónapja küzdök z1 compactom kapcsán, javaslatok?
Nos, elég erősen dióhéjban a sztorim annyi, hogy a tavaly októberi angliai utam után a 2014. év májusában vásárolt z1 compact készülékem elkezdett elég érdekes viselkedést produkálni: stamina üzemmódban, mobilnet, roaming nélkül, fényerő levéve a legkisebb értékre, wifi és bluetooth offolva, stb.. szóval abszolút akkukímélő módban használva a telefon úgy felmelegedett szimplán attól, hogy a képernyője be volt kapcsolva (!!), hogy kishíján a kezem égettem meg vele. Hazatértem után a legközelebbi T-Mobilba mentem be, hogy esetlegsen mi a teendő, ahol már az ügyfélszolgálattal végig is küzdöttem az első 1 hónapom.
A Cordon Electronics vette kezelésbe a készülékem. Az első visszaküldést követően a probléma ugyanaz volt, saját költségen már úgy beszéltem velük, mintha a családtagjaim hívnám (és ez a számlámon látszott is). A szakvéleményben annyi volt leírva, hogy a készülék rendeltetésszerűen működik. A Sonyval is felvettem a kapcsolatot, akik már-már szinte büszkén írták,hogy a telefonom 58 °C-on működött a teszteléseik során, és ez teljesen normális ennél a telefonnál. A Cordont azóta nem lehet elérni, a Sony ügyfélszolgálatával veszekedek a telefon cseréjéről. Ötletek, mit tehetek még?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!