A szoftverfrissítés tényleg megoldás lehet a kijelző sípolására?
Figyelt kérdés
Sajnos a telefonom bolti garanciás csak (nokia 6303), és sípol a kijelző. A nokia üf szolg. azt tanácsolta, vigyem be a mintaboltba, először frissítik, aztán meglátjuk.
Frissíteni itthon is tudok. Érdemes ezért?
2010. febr. 5. 16:03
1/2 anonim válasza:
Nem érdemes, egyrészt elveszik a garancia, másrészt a sípolást hardver hiba okozza.
Ha akarnak a szervizben frissítsenek szoftvert de amikor átveszed hallgasd meg, hogy sípol-e? Ha igen akkor ne vedd át hanem add vissza hogy javítsák meg.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi, de egyáltalán ránéznek a szervízben, ha nincs garancialevele? (csak a bolti, azzal meg a boltoshoz mehetek)
2010. febr. 5. 16:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!