Kicserélik Samsungnál, vagy el kell menjek T-Mobilehoz? (Bővebb lent)
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Adott egy Samsung Galaxy S3, aminek elromlott az akksija, a lényeg az, hogy elvittük szervizbe Alleeba a Samsunghoz, ott azt mondták, hogy Camponába kicserélik nekem, mivel garanciális. Na most, a telót T-mobilenál vettem, ergo oda szól a garancia, mi van, ha elmegyek a camponába a Samsunghoz, és ott próbálom meg kicserélni? A garancia érvényes még, de mint mondtam T-Mobilenál vettem a telót, tehát onnan van a garancia.
Ja és egyébként azt mondták, hogy töltőt is kell vinnem(Az is elromlott.. :D). Ilyenkor mi van? :/
Előre is köszi!!
2015. jan. 4. 22:08
1/4 anonim válasza:
Igazság szerint teljesen mindegy melyik tmobilba viszed be, mert onna úgyis továbbküldik a szervizbe. Aztán ahogy visszajön a szervizből ott átveheted ahol leadtad.
2/4 bp1985 válasza:
A garanciát a gyártó adja, nem a kereskedő. Egyedül a sufni gsm boltoknál ad "garanciát" a kereskedő. Beviszed bármely t-mobile üzletbe (igen, viheted Kecskemétre is akár), ők elküldik a Samsunghoz, és ennyi. A helyszinen kapsz egy ugyanolyat, amennyiben nincs, akkor bármit, maximum rá kell fizetned.
3/4 anonim válasza:
Gyorsabban túl leszel az egészen, ha a szervizbe mész el, nem egy T boltba.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2015. jan. 5. 19:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!