Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung Trend Plus telefonom...

Samsung Trend Plus telefonom folyton lefagy, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Még csak 5 hónapja vettem, eddig semmi gond nem volt vele. Egy nap csatlakoztattam USB-vel a számítógéphez, az viszont nem érzékelte, ez már eleve furcsa volt, mert előtte mindig működött (nem tudom, hogy ez befolyásolhat-e valamit, csak gondoltam leírom xD). Szóval kb. azóta folyamatosan lefagy a telefon, bekapcsolás után rengeteg idő mire helyreáll, "a TouchWiz kezdőképernyő leállt" hibaüzenet jelenik meg folyton. Alkalmazásokat megnyitni nagyon nehezen sikerül, vagy egyáltalán nem. Egy darabig lefagyott állapotban hagyom, majd gondol egyet, és magától újraindul. Tudok tenni valamit? A szervizt csak végső esetben szeretném igénybe venni.

2015. jan. 4. 15:25
 1/1 anonim ***** válasza:
Csinálj egy gyári visszaállítást.
2015. jan. 4. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!