Szerintem ez a szolgáltatók nagyon sóherek. Szerintetek is?
8 éve vagyunk ennél a szolgáltatónál. Mindig veszünk valami extra csomagot rendesen fizetjük az előfizetést. 4 telefon van náluk!! Négy darab! Kiadnak egy telefont 1 hónap után tönkremegy a belső kijelző. A külső részen 1 fizikai hiba nincs szóval még 1 picike kopás sem. Csak töltés közben megreped a belső kijelző kicsit. Sok sok oldalon olvasgattam hogy így jártak az ACE4-el és az S4-el! Fizetem az előfizetést adtok 1 s*art a kezembe elromlik és én vagyok a hibás mert a garanciára nem vállaljátok a hibát! Szép! Hétfőn bemegyünk és üvölteni fogok a nővel hogy igen is kifogjátok ingyen cserélni a telefont! Sok ember így járt. Külső képernyőnek akkor miért nincs baja? Nincs kopásé vagy le esési nyom rajta! És Én fizessem még azt az összeget amiért ti vagytok a felelősek és én fizessek ezért???
EZ OLYAN HOGY ODAADOM A HAVI RÉSZLETET FELGYÚJTOM A KEZÜKBE LEHET HOGY ÉN VOLTAM AZ AKI A KÁRT OKOZTA DE A TE KEZEDBE TÖRTÉNT A HIBA!
Igen, egész biztos az a nő találta ki a szabályokat, aki ott a pult mögött van. Adjál a szájának, megérdemli....
Ijedtében ott helyben átírja az üzletszabályzatot.
Most nekünk akarod bizonygatni, hogy nem ejtetted el a telefont, vagy azt gyakorlod, hogy mit fogsz hazudni nekik?
Mikor tanuljátok meg végre, nagyobb értékű telefonnál biztosítást kell fizetni, és akkor még pingpongozhatsz is akár vele.(kis túlzással persze)
Érdekes amit irtál valahogy nem igaz. :)
Ezek a Vietnámi telefonok szarul vannak megcsinálva. Széria hiba!! Meg is állapították. Ellénzést kértek és kicserélik a képernyőt:))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!