Ezzel mit lehet csinálni?
Van egy Nokia Lumia 520-as telefonom ami hibás volt ezért visszavittem oda ahol vettem (Euronics), hogy oldják meg a problémámat. Leadtam a telefont és mondták hogy 1 hónap múlva kapom vissza(ezt mondtál augusztus 10-én). Azóta annyi történt, hogy 3-szor vissza lett küldve mert a szervíz nem akarta megjavítani a telefont mondván ez nem garanciális és ráírták, hogy pénzért kivizsgálják. Majd miután kivizsgálják kapok egy javítási összeget. Három hónap elteltével sikerült addig eljutni, hogy megkaptam a kivizsgálási összeget 5e FT. Majd rá még egy hónapra megkaptam a javításért kért összeget is 10e FT.
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet ilyenkor csinálni? A szervíz nem hajlandó felvenni velem a kapcsolatot pedig meg volt adva a telefonszámom és szinte könyörögni kellettt nekik, hogy adjanak ár ajánlatot. Egy olyan kárt akara a szervíz kifizettetni velem ami a rendeltetés szerű használat során keletkezett és nem az én hibámból kifolyólag.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!