Új Sim kártyán (Voda) van kezdő egyenleg?
Figyelt kérdés
Vettem a múlt héten egy Vodafone Instant Sim kártyát. Már megkaptam hozzá az aktiváló kódot levélben. Viszont nem sikerül elküldenem a kódot sms-ben. Talán az lehet a gond, hogy nincs rajta kezdő egyenleg? Nem emlékszem hogy erről mit mondott a munkatárs mikor aktiváltattam a kártyát. De ha még nincs is, akkor is az ügyfélszolgálatnak ingyenesen lehet küldeni meg hívni, vagy nem? Azt írja ki, hogy "Az üzenet nem küldhető el: Ügyfélszolgálat". Mi lehet a gond? Köszönöm.2014. nov. 24. 07:29
1/2 A kérdező kommentje:
A kis tájékoztató füzetben is ez áll: "Az érvényesítő kódot küldd vissza díjmentes Sms-ben a 1270es számra". Ezt tenném, de mégsem küldi el...
2014. nov. 24. 07:33
2/2 A kérdező kommentje:
Na köszönöm szépen a válaszokat, közben megoldottam. Nincs rajta kezdő összeg, de valami gebasz volt a kártyával, frissítette az ügyfélszolgálatos csajszi, és már azóta átment az sms. Köszi mindenkinek. :D :D
2014. nov. 24. 07:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!