Kicserélik a hibás telefont a tmobile-ban, ha nem tudják megcsinálni?
Helyzet a következő: Van egy középkategóriás okostelóm, 1 éves. A közelmúltban elég érdekes dolgokat produkált (kihangosítja magát, aztán nem lehet letenni, minden a kihangosított hívástól zeng - de akit hívtam, nem hall, lefagy, nem tudom felvenni stb... ezekre csak az akku ki-vissza módszer használ). Október 10-én visszavittem, elküldték javításra, okt. 27-én (hétfőn) kaptam vissza. Szoftvert frissítettek, aksit cseréltek benne (elvileg). A telefon azóta is sz*r. Megint bevittem, ahol a csaj azt mondta, nem tud mit csinálni, visszaküldi ő, de ez a felállás lesz, míg le nem jár a garim (jövő augusztus), hogy beviszem - visszaküldik - frissítenek - sz*r - beviszem - visszaküldik - frissítenek...
Valami ötlet, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Van erre valami szabály? Előre is köszi a tippeket... ( a vágjam földhöz -ig én is eljutottam, de szükségem van a telóra, és nem is vennék újat, ha már garis...)
Minden javítást dokumentáltass, a javításra fordított (leadás-felvétel)idő látható legyen, ennyivel mindig hosszabbodik a gar. idő, és a hibajavítás mikéntje is legyen leírva.
Régebben 3 ugyanaz vagy 5 különböző javítási kísérlet után cserét lehetett kérni.
Ma nem hogyan van, de valami hasonló ma is él.
Eszerint járj el, és Te ne rakj semmit a telefonra, nehogy azt mondják ez általad okozott szoftverhiba.
Igaz, akkor elvileg nem is lenne garis a javítás, de ez a leadáskor nem tudható, ha meg újrahúzzák már nem állítható/bizonyítható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!