Mit tegyek ha a szervíz nem ér semmit?
Figyelt kérdés
Sony Xperia SP telefonról lenne szó, augusztus elsején vettem a rózsaszín szolgáltatótól újonnan. 18-án bekrepált, nem akart bekapcsolni csak pirosan villogott hiába töltöttem egy estén át, számítógép nem ismeri fel. Elvittem szervízbe, ott volt 2 hetet bementem érte cseréltek benne jó sok dolgot. 30 percet tudtam használni és megint bekrepált. Másnap visszavittem rá 2 hétre mentem érte de akkor már csak 20 percet bírt és megint ugyan az a baja. Igényeltek kicserélést de elutasították mert minden működik rajta. Valahogyan bekapcsolták. Mit tegyek? Várjak egy hónapot megint azért, hogy használhassam egy órát?2014. szept. 27. 21:36
1/2 Come back válasza:
Reklamálj a gyártónál! [link]
2/2 anonim válasza:
bemész a trékomhoz, húzol sorszámot, leülsz az eladó elé és szépen megmutatod neki a telefont és a szervízjegyet....és addig nem állsz fel, amíg ki nem cserélik
+ néhányszor a fogyasztóvédelmet és a békéltető testületet emlegeted
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!