Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ketszer ugyanazzal a hibaval...

Ketszer ugyanazzal a hibaval volt szervizben a telefonom. Van valami modja annak, hogy cseret kerjek vagy valami hasonlo?

Figyelt kérdés
A problema ott van, hogy a szerviz sw frissitessel mindket alkalommal orvosolta a problemat. De x ido utan ujra elojon. A hiba egyebkent az, hogy fogja magat es minden ok nelkul lefagy (az esetek legnagyobb reszeben ejjel, de volt mar, hogy fenykepezes, e-mail iras kozben), a visszakapcsolas pedig egy ujabb macera (beletelik 10percbe mire reagal).

2014. szept. 14. 22:51
 1/4 anonim ***** válasza:

A szabályok többször változtak már életem során, hogy most éppen mi és hogy, nem tudom.

Azért van biztos pont: a garancia (és ezen belül a csere) kizárólag a gyártás során keletkezett, illetve anyaghibára vonatkozik a garanciális időn belül. Ezen felül a rendeltetésszerű használat is feltétel. Tehát ezek a feltételek jelenleg is érvényesek.

A cserigény szabályai terméktípusonként eltérőek, s ezek változtak. Amiről én tudok: akkor kérhető a csere, hogyha a készülékben öt alkalommal keletkezett garanciális hiba, s ismét meghibásodik. Illetve előbb is, ha nem javítható, gazdaságosan nem javítható, vagy nem ésszerű határidőn belül, s nem tudnak cserekészüléket adni.

Szoftvereket használó eszközöknél nehezíti a kérdést az, hogy az eredetileg telepített állományok (tehát ami a vásárlásnál már a telón volt) milyen változáson estek át, a telepített alkalmazások milyen forrásból származnak stb.

Mert ha pl. ennek a hibának az az oka - még ha nem is látszik összefüggés -, hogy telepítettél rá egy nem megbízható játékot, akkor már semmire sem tarthatsz igényt.

2014. szept. 14. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 bp1985 ***** válasza:
Harmadik után kérheted, nem ötödik után.
2014. szept. 15. 03:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

A cserét bármikor kérheted a jogszabály nem szabja meg, hogy hányadik szervíz után. Akár már az elsőnél is. Bár ezt tényleg nem indokolja semmi sem.

Bemész és ha megint szervízbe akarják küldeni, akkor mondod, hogy te ezt nem fogadod el, hanem készülékcserét vagy visszavásárlást kérsz. Ezt rögzíteni kell a jegyzőkönyvön is. Erre mindenképp figyelj. Meg arra is, hogy jegyzőkönyvet minden hibabejelentésről kötelesek felvenni, akkor is, hogyha arra hivatkoznak, hogy ott nincs szervíz. Engem akartak már így elhajtani, de mondtam, hogy "Nem", kell a jegyzőkönyv. Végül írtak egyet.

2014. szept. 15. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen mindenkinek! :)
2014. szept. 22. 10:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!