Nem tudok csatlakozni a hálozathoz simkártya hibát jeleza készülék ( Samsung Galaxy S3 LTE ) folyton ledob ilyenkor mit kell csinálni?
Figyelt kérdés
GSM shopban vettem a készüléket és azt mondták hogy független amikor beinditottam feltünt nekem a t mobil logo jomagam telenoros vagyok beraktam a simkártyát amit már előtte is hasznátam beirtama Pin kodot és azt irta ki h nem sikerült csatlakozni a hálozathoz És azt is irta már hogy Hálozat vagy simkártya hiba . azután sikerült csatlakoztatnom tudtam hivni is vele . de megint ledobott egy óra mulva2014. szept. 14. 12:12
1/1 anonim válasza:
A GT-I9305 S3 LTE hivatalosan M.o.-n csak a Telekomnál volt forgalomban, így, ha azt mondják rá, hogy független, akkor azon illegális beavatkozás történt. Valószínűleg egy jóember megvette egy jó kis előfizetésre, majd eladta, anélkül, hogy fizette volna a havidíjat és a részleteket, emiatt a szolgáltató(k) IMEI szám alapján letiltották a telefonodat. Egy dolgot tudsz tenni, visszaviszed a GSM boltba, ahol vetted, és reklamálsz. Ez a rosszabb eset. Ha szerencséd van, akkor csak a SIM-ed ment tönkre. Próbáld ki a saját SIM-ed másik telóban, és másik SIM-et az S3-ban. Ha másik SIM-mel is ugyanezt írja ki a tel, akkor GSM boltba vissza, de ha működik, akkor cseréltesd ki a SIM-ed! Good Luck :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!