Like 300 díjcsomag. Hogy működik most?
Valaki tudja esetleg pontosan a díjakat, és ilyesmit? Én tavaly áprilisban kötöttem meg, 2700 forintért, és átlagban 3000 körüli számláim voltak, viszont most júliusban 7000 forint felettit kaptam, és augusztusra is 6 felett van, pedig marhára nem változtak a telefonálási szokásaim.
A 3 ingyenesen hívható számmal beszélek a leggyakrabban, mással alig, és azok nagy része is 30-as ami elvileg a teljes egészében lebeszélhető havidíjból kéne hogy lejöjjön. Átnéztem az augusztusi híváslistámat, és alig van benne olyan szám ami nem 30as. Nem értem hogy lehet ennyi. Ötlet?
Köszi szépen a hasznos választ, a szolgáltató általában ott b@*ssz@ át az embert ahol tudja, épp ezért gondoltam hogy itt megkérdezem hátha valaki járt hasonlóan és tud valami megoldás. Másrészt eleve a f@*szn@k van kedve fél órát ácsorogni a sorszámomat szorongatva a tmobil valamelyik túlzsúfolt üzletében ha valaki itt tud tippet adni.
Ha nem tudsz segíteni akkor legközelebb inkább ne írj semmit.
Van ám e-mail címük, fel lehet őket hívni, sőt, chat is van a weblapjukon.
"a szolgáltató általában ott b@*ssz@ át az embert ahol tudja"
érdekes, engem ez valahogy mindig elkerült eddig... Lehet hogy azért, mert nem voltam rest kérdezni, ha valami nem világos, és elolvastam a szerződést, így nem ért meglepetés?
"a f@*szn@k van kedve fél órát ácsorogni a sorszámomat szorongatva"
Bármilyen ügyben bármikor is mentem be a t-pontba sosem vártam negyed óránál többet. Másrészt, ha ennyire félted a pénzed, akkor miért fáj az a pár perces várakozás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!