Ilyen helyzetbe mi a teendő? Valaki aki hasonló helyzetbe volt?
Egyrészt ehhez a készülékhez szerintem jár garancia futár, és akár helyben megjavítják nálad nem kell egy hónapot várni. Nekem garancia futárral 3 nap volt a kijelző csere, abból 1-1 nap volt a futár míg elvitte.
Másrészt pénzt vissza nem adnak, amíg teljesítik a kötelezettségüket és megjavítják a telefont minden alkalommal.
Egyébként nekünk is van egy S4 mini itthon, és semmi baja. Amennyiben huzamosabban problémáid vannak a telefonnal samsunggal vedd fel a kapcsolatot és kérj cserekészüléket.
Egyébként mi a gondja?
Ezaz, hogy mi előzőleg igényeltük ezt a futáros dolgot, és jöttek is hogy adjam nekik oda a cserekeszuleket AMI NEM IS VOLT ugyhogy inkabb leadtam szervizbe ami egy honap volt
Ugyan az ami elozoleg is. Nem kuldd semmilyen ertesitest, az egyetlen ami mukodik rajta az a messenger (ertesiteseket ott se kuldi) a tobbi applikacio nem mukodik, sot a play aruhaz sem, sokszor azt jelzi h ki vagyok kapcsolva igy nem tudnak hivni, pedig be vagyok.
Nem értem a futár dolgot.
Weboldalon igényled, felhívnak, jönnek a telefonért. Cserekészüléket megkérdezik, hogy kérsz-e, és ha igen, akkor kapsz, amit vissza kell adni mikor visszakapod a telefonod. Valamit csúnyán félreértettél.
És használd a futárt, mert azok a telefonok prioritásban előrébb vannak a telemax-nál a szervizben, és nem egy hónap a javítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!