Garancia van még a telefonomon a hibát nem javítják ki is nem cserélik ki a telefont, mit tehetnék ilyenkor? Többi lent.
Negyedszer vittem vissza a sony xperia l tipusú telefonomat a T-mobile szervizbe kamera probléma miatt ugyanis ha kevés a fény villódzik a kép videózás közben például a szobában a lámpafény már kevés neki holott ennél régebbi típusú telefonok is működnek gondtalanul ennél kevesebb fényben is.
1.bevitel szoftvert frissítettek (nem lett jó)
2.bevitel felküldték a márkaszervizbe ott hangszórót cseréltek benne nem is értem miért hisz a kamerám rossz, amikor visszakaptam már térerő se volt rajta egyáltalán úgyhogy mér telefonálni se lehetett vele. (nem lett jó)
3.bevitel megint felküldték a szervizbe kamerát kicserélték térerő hibát kijavították, viszont mikor visszakaptam most meg az érintőképernyő viselkedik furcsán ha hozzáérek a kijelzőhöz remeg a kép ily módon például a játékok játszhatatlanok lettek. (kamera még mindig nem jó)
4.bevitel beküldték a telefont bevizsgálásra. Szerviz véleménye:A készülék műszeres és üzemszerű körülmények között (teszt akkumulátor/töltő, tesztkártya, SIMkártya, hálózati teszter) történt huzamos vizsgálata során jelzett hibát nem tapasztaltunk. Megállapítást nyert hogy a készülék a használati útmutatóban leirtanak megfelelően és a gyártó által meghatározott műszaki paraméterek alapján üzemszerűen működik.
Szóval most már nem csak a kamera hanem az érintőképernyő is rossz +elkocsikáztam lassan a telefon árát mivel a szerviz 60kilométerre van az otthonomtól. Azt mondták a t-mobile ban hogy mehetek a fogyasztóvédelemhez is de akkor sem cserélik ki a telefont.
Nos mit tehetek ebben a helyzetben?
Tanulság? Soha többet sonyt.
Fordulj a fogyasztó védelemhez.
Vidd be 1 normális gsm szervízbe és kérd ki a véleményüket
valóban jó e a készülék szerintük. Ha nem ,akkor itt kaphatsz segítséget.
9mm
Takarodj már a p*csába!!!!!!!!!!!
A bírósági gyakorlat szerint, amennyiben a javítások több ízben eredménytelenül végződnek, a fogyasztó jogszerűen érvényesítheti egyéb, hibás teljesítésen alapuló igényeit, így kérheti a termék kicserélését, a vételár utólagos csökkentését, illetve a vételár teljes egészének visszafizetését. (Utóbbi esetben azonban a hibás terméket vissza kell szolgáltatnia.)
Azt, hogy pontosan hányadik sikertelen javítási kísérlet alapozza meg a fogyasztó másik igény áttérésére való jogát, jogszabály azonban nem határozza meg, az mindig csak az adott ügy valamennyi körülményének – így például a sikertelen javítások száma, a fogyasztónak okozott kényelmetlenség, a fogyasztó által fizetett ellenérték mértéke, stb. – ismeretében dönthető el.
Figyelemmel arra, hogy az Ön esetében mindig ugyanazok, valamint újabb hibák fordultak elő, s a javítások nem vezettek eredményre, bizonyossággal kimondható, hogy a termék hibája javítással nem orvosolható (vagy egyedi, vagy szériahiba miatt), így a leírtak alapján - álláspontunk szerint - Ön már jogosan térhetne át egy másik szavatossági igényre, azaz megalapozottan kérhetné a termék cseréjét.
Azt javasoljuk Önnek, hogy a fentiek ismeretében kíséreljen meg egy egyeztetést a kereskedővel. A kereskedőnek/szerviznek ugyanis rendeltetésszerű állapotba kell hoznia a készüléket. Amennyiben Ön a hibá(ka)t ismételten tapasztalja, próbálja azt valamely módon dokumentálni (képfelvétellel, videóval, tanúkkal, leírással), s ezeket becsatolva nyújtsa be újra minőségi kifogását, mivel előfordulhat valóban, hogy a hiba csak bizonyos beállítások mellett, vagy konkrét program használata estén fordul elő.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:166. § (1)-(2) bekezdése előírja, hogy a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet (vállalkozást) terhelik. Így a fogyasztó kérheti a vállalkozástól költségeinek megtérítését.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy ha a vállalkozással nem tud megegyezésre jutni, jogainak érvényesítése érdekében bírósághoz, vagy békéltető testülethez kell fordulnia. A fogyasztóvédelmi hatóság ugyanis nem jogosult arra, hogy a felek között fennálló jogvitát érdemben eldöntse. A békéltető testületi út választását az eljárás gyorsasága, egyszerűsége, valamint költségkímélő jellege indokolhatja.
Üdvözlettel: NFH Fórum admin1
www.nfhforum.hu
Sajnos a cordon szerviz ilyen.ide küldik az összes sony készüléket.
nekem 7x volt náluk a készülékem mire küldtek egy másik tipust.
Azóta samsungom van inkább.
Köszönöm szépen! Készítettem egy videót ezt a minőséget képes nyújtani lámpafénynél https://www.youtube.com/watch?v=M3MPTHzTDLc&feature=youtu.be
ennél még az ezer éves Nokiám is többre képes.
Azóta előjött egyéb hiba is a telefonon.
Írtam a t-mobile internetes ügyfélszolgálatára az volt oda írva hogy max 3nap múlva visszahívnak telefonon vagy e-mailt küldenek nos ez már kb 2 hete volt és semmi válasz.
Nos ennyit a T-mobile ról egyszerüen nem hajlandók tárgyalni az emberrel. NAGYON BOSSZANTÓ!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!